Imagine

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Caietul de engleza / English notebook

Saptamana aceasta engleza a fost pe primul plan.

Printre unele dintre ideile pe care le-am pus in practica cu buburuza a fost sa realizam un CAIET DE ENGLEZA.

Am ajuns la concluzia ca trebuie sa o iau de la zero cu ea.
Unele cuvinte le mai stia, dar cand am vazut ca nu stia cum se zice la "roz" in engleza, in conditiile in care cand era mai mica il spunea doar in engleza (pe atunci nu il stia in romana), m-am gandit sa incepem cu "inceputul" :)

Sursele de inspiratie au fost diverse. Am achizitionat cateva carti (in romana si in engleza), am cautat modele de lectii, am cautat melodii, filmulete, poezii ... nici eu nu mai stiu.

Pentru a le putea repeta mai usor zi de zi, am facut acest caiet despre care va vorbeam.

Cum Adina a intuit bine, la baza stau cantecele deoarece pe acestea le prinde cel mai repede :)

Am cumparat un caiet studentesc (nu foarte scump, dar am cautat o coperta care sa-i placa :) ), am scos la imprimanta pozele de care aveam nevoie, am luat cateva foi colorate si ne-am apucat de lucru.

Pana acum avem in caiet:
- Greetings
- Numbers
- Colors

I-am scris in caiet poezioarele sau cantecelele pe care le-am invatat/repetat, expresiile pe care le-am folosit sau intrebari de genul: "How is the apple?/The apple is red."

Buburuza m-a ajutat si ea colorand pozele pe care le-am pus in caiet.


(5 ani)


2 comentarii:

  1. Ce idee buna! Iau si eu cateva caiete si fac pe engleza, citire si mate. Cred ca ne-ar prinde bine sa le avem pe toate la un loc, chit ca pe S. vreau sa il invat sa citeasca mai intai in romana, la engleza ne concentram doar pe partea orala. Dar macar asa, sa rasfoiasca si sa vada ca a lucrat...Happy learning!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, astept cu nerabdare sa le vad! Sa stii ca la mate vreau sa ii fac si eu un caietel. Sa aveti spor la invatat!

      Ștergere