Imagine

luni, 1 aprilie 2013

Citim cu Barbie

Am gasit la o librarie Teora din Galati o carte cu Barbie.
Initial buburuza m-a rugat sa-i gasesc o carte "de lucrat" cu Barbie. Prin "lucrat" ea intelege exercitii de scris sau de matematica :)
Erau cateva carti gen cele de la standurile de ziare, in special cu pagini de colorat si una doua cu exercitii (labirint, de exemplu). Stiam ca nu are rost sa-i cumpar una de genul acela.

Mai era o carte cu o mica poveste ("Printesa si vedeta pop") si cu autocolante.


Barbie, autocolante, deja erau indeplinite cateva conditii care ar putea sa o atraga pe buburuza.
Spre surprinderea mea, cand am deschis cartea, textul era destul de aerisit.


O pagina e cu text, o pagina cu poze. Pe tot parcursul textului anumite cuvinte sunt inlocuite cu poze gri peste care cei mici pot lipi autocolantele care vin impreuna cu cartea.

Buburuza a citit prima pagina. Mi-am dat seama ca nu o sa poata sa o citeasca toata pentru ca era destul de lunga, asa ca am decis sa-i citesc eu restul iar ea sa citeasca mai apoi ultima pagina :)

(4 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu