Imagine

joi, 18 aprilie 2013

Curcubeul / The rainbow

Saptamana aceasta am dat curs provocarii lansate de Adina, aceea de a dedica luna Aprilie invatarii limbilor straine cu cei mici (va povesteam despre asta aici).

Drept urmare, majoritatea activitatilor noastre sunt axate pe invatarea limbii engleze.

In acelasi timp incerc sa introduc in continuare activitati de realizare a craft-urilor, exercitii de matematica, de desenat sau de citit.

Pentru ca e primavara si unul dintre simbolurile ei este curcubeul, am mesterit si noi propriul nostru CURCUBEU.

Intr-un articol mai vechi am vorbit despre simbolurile primaverii (aici) si am creeat cateva cartonase pentru buburuza.


Daca doriti si voi aceste cartonase le gasiti aici.

Sa revenim la CURCUBEUL nostru :)


Materiale de care aveti nevoie:
- coli de carton in culorile curcubeului
- sablonul (il gasiti in sursa)
- foarfeca
- o clama gen pioneza

Tot ce aveti de facut este sa decupati cartoanele conform sablonului si sa le prindeti cu pioneza respectiva.

Sursa o gasiti aici.

Tot in acelasi articol gasiti cateva cartonase dedicate zilei pamantului. Eu le-am scos si pe acestea la imprimanta si le-am atasat de spatele curcubeului folosind un plic.



Link-ul direct catre aceste cartonase il gasiti aici.

Noi o sa-l folosim pe parcursul acestei saptamani in cadrul lectiilor noastre de engleza. Luni o sa va povestim cum si la ce activitati l-am folosit :)

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu