Imagine

luni, 29 aprilie 2013

Exercitii de Paste / Easter themed activities

Va spuneam astazi ca avem cateva fise cu exercitii de Paste.

In aceasta dupa-amiaza am decis ca e momentul sa le rezolvam.
Stiu ca e Duminica, dar cand ne-am trezit din somnul de pranz era deja tarziu sa mai iesim afara :)
In plus, Miercuri plecam din Bucuresti ... cum zice buburuza: "La buni sunt in vacanta!"

Am avut cateva fise de matematica cu adunari si scaderi.

Buburuza a facut pentru fiecare operatie in parte si un enunt de genul:
"Pe lac erau 3 ratuste, doua au plecat si a mai ramas 1."

Ce mai imi place la aceste fise este faptul ca operatiile sunt trecute una sub alta si nu in linie.


Sursa o gasiti aici.

Au urmat cateva fise cu semne grafice.

Unele erau cu linii punctate, altele erau incepute si buburuza a trebuit sa continue modelul.


Sursele pentru aceste fise:
- iepuras pe linie punctata
- ou pe linie punctata
- continuat model oua aici
- din pacate nu mai am sursa exacta pentru o fisa din poza de mai sus. Pe fisa e trecut acest site.

Si nu in ultimul rand, cateva fise cu simetrii.

Acest tip de exercitiu l-am descoperit de curand dar imi place tare mult.


Sursa o gasiti aici.

Cam astea au fost fisele noastre pentru aceasta perioada.

Daca timpul ne permite tare as vrea sa mai mesterim ceva.

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu