Imagine

vineri, 26 aprilie 2013

Exercitii din mers (2)

In ultima saptamana am stat mai mult afara decat in casa, drept urmare execitiile noastre au fost mai mult exercitii din mers.

Am profitat si am facut conversatie in engleza.
Daca nu intelege ce o intreb, inainte de a raspunde imi spune: "Ce inseamna asta?" :)

Mami: How are you today?
Buburuza: I am fine, thank you.
How are you today?
Mami: I am fine, thank you.
How was at school today?
Buburuza: Ok.
Mami: Did you eat?
Buburuza: Yes.

Am parte de o multime de raspunsuri cu "Yes" sau "Ok".

Mami: What is this?
Buburuza: This is a car.
Mami: What color is the car?
Buburuza: The car is red.
Mami: Is this a black car?
Buburuza: No, the car is red.

Ce am mai facut noi din mers ... matematica:

Buburuza: Verisoara mea are 1 an, eu am 5.
Mami: Peste cati ani o sa aiba si ea 5?
Buburuza: Peste 4 ani.
Mami: Cand ea o sa aiba 5 ani, tu cati ani o sa ai? Adica peste 4 ani, cati ani o sa ai?
Buburuza: 9 ani.

Ce cuvant incepe cu o anume litera, ce cuvant contine o anumita litera, despartire in silabe, cate silabe are un cuvant si nu in ultimul rand spune cuvintele pe litere.

A inceput sa citeasca reclamele si denumirile firmelor ... la cele in engleza nu ii iese ... si s-a mai intamplat sa citeasca si denumirile unor magazine mai "interesante" :)

Noi am mai facut astfel de exercitii din mers, va povesteam aici despre ele.

In rest, are o perioada in care picteaza, coloreaza ... ne face tot felul de "surprize" cu desenele ei.

O multime de iepurasi, floricele si oua de Paste.


(5 ani)

2 comentarii:

  1. Ce exercitii complicate faceti.
    Cred ca trebuia sa o inscri direct in clasa a doua. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi putut direct in clasa intai ca nu mi-au bifat pe adeverinta :)))

      Multumim!

      Ștergere