Imagine

luni, 1 aprilie 2013

Experiment - Formarea cristalelor / Crystals experiment

Cand am luat kit-ul pentru experimentele cu vulcani, am achizitionat si un kit cu formarea cristalelor.

sursa foto: aici

Am urmat instructiunile si teoretic in 7 zile trebuia sa avem cristalele .... nu s-a intamplat absolut nimic dupa 7 zile spre dezamagirea buburuzei.

Noroc ca nu am aruncat recipientul cu solutia si am lasat-o in continuare pe pervaz ... dupa 2 saptamani au inceput sa apara si cristalele noastre.



Care dupa cateva zile aratau asa:


Kit-ul il gasiti aici.

Eu mi-as dori sa realizez si experimentul cu cristalele din zahar.

De cand cu aceste experimente buburuza e tare incantata si isi doreste sa realizam si alte experimente. Am comandat o carte cu experimente si sper sa fie o sursa plina de idei care mai de care mai interesante.

(4 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu