Imagine

duminică, 28 aprilie 2013

Familia / Family

Initial cautam idei de animalute desenate din amprente care s-ar putea folosi in cadrul lectiilor noastre de engleza din aceasta saptamana.

Am gasit in schimb o idee tare draguta si simplu de realizat. Am salvat link-ul in cazul in care o sa-l realizam si noi intr-o zi.

Ocazia a venit vineri seara cand buburuza mi-a cerut cateva foi de hartie ca sa deseneze.
Am vazut ca incerca sa-si contureze palma pe hartie asa ca mi-am amintit de ideea proaspat gasita.

Dupa ce si-a desenat mana am pus si eu mana peste si ea mi-a facut conturul.
A inteles imediat despre ce este vorba si l-a chemat pe tati din bucatarie ca sa-i faca si lui forma mainii pe hartie.


Buburuza a vrut sa scrie si numele noastre pe foaie ... daca sunt cu mici corecturi este pentru ca a inceput sa scrie singura cuvintele fara a i le mai dicta eu pe litere (si le spune ea singura pe litere) :)

Sursa o gasiti aici.

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu