Imagine

marți, 9 aprilie 2013

Folosim cartonasele mai vechi

Cu buburuza nu poti planifica exact o activitate :)

Incepem cu o tema si in discutiile noastre putem repeta/invata cu totul alte notiuni decat cele pe care le-am planificat.

Un bun exemplu ar fi lectia noastra cu ciclul de viata al fluturelui.

Am inceput sa mesterim craft-ul din cutia de ou si aveam pregatite cateva fise cu activitati legate de fluturi.


Cand buburuza scria etichetele ce insotesc schema noastra, buburuza a inceput sa spuna pe litere cuvintele ce urma sa le scrie. Am vrut sa o incurajez si sa exersez cu ea acest lucru.
Unele cuvinte lungi ii reusesc, insa se incurca la multe dintre ele.
Ca si in cazul cititului m-am gandit ca ar fi bine sa incep cu cele din 3 sau 4 litere.

Buburuzei ii plac tare mult cartonasele, asa ca am scos din cutia noastra cu materiale cartonasele pe care le-am folosit in momentul in care invatam sa citim.


Pe cartonase de culori diferite erau scrise cuvinte din 3 sau 4 litere. Eu ii citeam un cuvant fara sa il vada si ea mi-l spunea pe litere. La sfarsit ii aratam cartonasul.

(4 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu