Imagine

luni, 15 aprilie 2013

Iepuras de Paste realizat din plic / Envelope Easter Bunny

Sarbatorile de Paste se apropie, drept urmare si crafturile specifice acestei perioade sunt cat mai des intalnite.

Am decis sa incepem si noi realizarea lor, mai ales ca in apropierea sarbatorilor vom fi probabil plecati si nu o sa mai avem timp sa le mesterim :)

Am inceput seria acestor activitati de Paste cu un iepuras tare simpatic si usor de realizat.

Aveti nevoie de urmatoarele materiale:


Eu nu am avut hartie neagra, drept urmare am colorat doua fasii de hartie alba.

Pasii pe care ii aveti de urmat:
- decupati urechile, mustatile si nasul.
- lipiti pe spatele plicului urechile.
- lipiti dintii.
- lipiti mustatile si nasul.
- desenati ochii.


Nu voi insista cu pasii. Puteti gasi imagini cu fiecare pas in parte (inclusiv sabloanele) in articolul din care ne-am inspirat. Articolul il gasiti aici.

O saptamana cat mai frumoasa va dorim!


(5 ani)

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!

      De dimineata l-a dus la gradi :) In weekend a mesterit ceva pentru Miss, l-a pus in plicul iepuras si l-a dus la gradi :)

      O sa mai facem!

      Ștergere
  2. Foarte frumos!
    Il notez si eu pentru anul viitor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! E si foarte simplu de realizat :)

      Ștergere