Imagine

marți, 9 aprilie 2013

Miss, te iubesc pentru ca ai grija de noi!

Buburuza a stat 2 saptamani acasa.

In timpul acesta a dat testul pentru a intra in clasa 0, deci acum cred ca a constientizat faptul ca la toamna va merge la scoala si nu va mai sta cu Miss.

Ieri s-a intors la gradi si seara mi-a spus ca vrea sa-i faca o surpriza lui Miss.

Bun, zis si facut. Am intrebat-o de ce materiale are nevoie si am lasat-o sa mestereasca.

In final a avut un plic roz pe care a lipit o buburuza si a scris:
"Miss Sinzi, te iubesc pentru ca ai grija de noi!",
un desen cu copaci sub forma de inimiare, cu ea si Miss,
o felicitare roz pe care a desenat ce s-a priceput ea mai bine elemente de primavara
si o plansa cu buburuze pe care a colorat-o. Plansa fiind cu buburuza sefa (Miss) si buburuzele ei :)

Imi pare rau ca nu se vede plicul mai bine, dar am facut poza aseara si de dimineata era deja la gradi :)


A mai pus in plic un ou pe care l-a pictat cand am vorbit despre flori si pe care l-a decorat cu sclipici.


(4 ani si 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu