Imagine

joi, 25 aprilie 2013

(P) O Sambata in familie

Aceasta este o postare publicitara.

Inca de cand am inceput sa scriu acest articol m-am aflat in dificultate ... nu stiam ce titlu sa aleg :)

De ce?

Pentru ca am sa va povestesc despre 3 lucruri :)

Sa incepem cu inceputul.

Sambata am fost invitata de Mamica Urbana la un eveniment realizat in colaborare cu White PR.
A fost primul eveniment cu mame bloggerite la care am participat. Multumesc mult pentru invitatie!

Numai ca nu a fost doar un eveniment! Au fost 3! 

Am participat la presentarea produsului YouSee, a firmei de petreceri pentru copii BluParty si a centrului Orhidee Spa.

Asta pe scurt. O sa incerc sa detaliez despre fiecare mai jos.

Locatia acestui eveniment a fost centrul Orhideea Spa aflat langa Carrefour Orhideea din Grozavesti, intrarea e pe Calea Plevnei (sper sa nu gresesc pentru ca am ajuns cu un taxi acolo).

Cum ne indreptam spre intrare buburuza a vazut piscina si nici ca mai vroia altceva sau in alta parte :)

Am fost in formatie completa. Eu, buburuza si tati pe post de bona :)))
Stiu ca buburuza e mare deja, putem sta pe banca in timp ce ea se joaca, nu mai trebuie sa fim in spatele ei mereu, dar nu imi vine sa o las singura.

Ajunsi acolo am urcat la etajul 11 al cladirii unde avea loc evenimentul. Ce as vrea sa ne putem muta si noi intr-un apartament din acel complex (bine ... pana in etajul 9 pentru ca daca e mai sus as avea probleme sa folosesc liftul) :)
Incepusem chiar sa ma intreb daca nu e posibil, dar mi-am dat seama ca am ales deja scoala pentru buburuza si ar insemna sa ne mutam prea departe .... cu alte cuvinte urmatorii 5 ani nu ne mutam din cartier.

Cei mici au avut amenajat un loc de joaca cu o piscina gonflabila plina de bile. Cu ei s-au jucat doi animatori de la BluParty.


In timp ce piticii se jucau de zor mamicilor li se prezenta produsul YouSee.



YouSee este un sistem de monitorizare a copilului de pe telefonul mobil sau de pe tableta. Imaginile sunt transmise in timp real.

Eu nu am reusit sa-l instalez pe telefonul mobil. M-a intrebat sotul inainte de prezentare daca vreau un telefon cu Android deoarece al meu are Windows, dar eu am zis ca nu e cazul ... am smartphone, pot sa-l conectez pe Internet ... e suficient. Nu mi-am batut niciodata capul cu aceste amanunte atata timp cat sotul se pricepe :)
Mai tarziu am aflat ca pe telefoanele cu Windows nu se putea instala produsul.

Ce am retinut eu. Imaginile sunt transmise in timp real, se conecteaza la Internet prin WiFi, inregistreaza imaginile cu sunet 24 h /24, 7 zile / 7 pe un card de memorie si din aceasta cauza nu e nevoie sa lasi un calculator deschis.

Cei de la YouSee vor pune la dispozitia cititorilor conturi demonstrative pe care acestia sa le foloseasca pentru a autoevalua solutia. Exista cateva camere montate in diverse locatii publice si astfel il puteti testa.

Eu personal nu am apelat la o camera de supraveghere nici in perioada cand am avut bona.
Si de monitorizat copilul mic cat timp esti cu el acasa ... intr-un apartament de bloc auzi imediat daca a cazut din pat (aud si vecinii) si sa vad daca a bagat ceva in gura ... ori sunt langa el sa-l opresc, ori deja a bagat pana ajung eu din bucatarie. Bine, si cu tine in camera poate sa bage cat esti un pic cu spatele.

In alta ordine de idei. Un sistem care poate fi incercat de cei care sunt adeptii camerelor de monitorizare.
Cred ca pentru ei ar fi o solutie buna.

Dupa prezentarea acestui sistem a urmat o prezentare BluParty.


BluParty este o firma care organizeaza petreceri pentru cei mici.

Intamplarea face ca in aceasta luna, chiar inaintea evenimentului, sa apelam la serviciile lor pentru a organiza ziua de nastere a buburuzei la gradi.
Tot intamplarea, bat-o vina, a facut ca buburuza sa cada si sa se loveasca in barbie destul de tare la evenimentul organizat :)

Cu toate intamplarile, daca ar fi sa ii mai organizez o zi de nastere as apela tot la ei.

Mi-au placut pentru ca au tematici variate, un adevarat scenariu pentru fiecare dintre ele si jocurile pe care le fac cu cei mici sunt diferite de cele realizate de alte firme asemanatoare. Noi am ales un treasure hunt cu pirati si am fost foarte incantata de tot ce s-a intamplat.

Pe langa asta sunt deschisi la propuneri si nu iti impun un anumit program.

Dupa incidentul cu lovitura tati s-a dus cu buburuza direct la piscina, deci nu va pot da multe amanunte despre cum a decurs joaca celor mici pe parcursul prezentarilor.

Mamicilor li s-a prezentat centrul spa dupa care am avut parte de tratamente individuale. Am avut acces la piscina si sauna, iar mie mi s-a parut extraordinar acest centru.

Noi suntem de ceva timp in cautarea unei piscine in Bucuresti unde sa putem merge cu buburuza. Aceasta mi-a placut cel mai mult. Totul era foarte frumos si curat, nu mirosea a clor, personalul era atent si prompt.

O sa las pozele sa vorbeasca in locul meu.

In timp ce buburuza era cu tati in jacuzzi ... mi-a spus ca dupa o perioada li s-a parut apa cam rece in piscina ... eu am beneficiat de un masaj pentru spate (tare imi doresc sa ma intorc ... aviz celor care nu stiu ce cadou sa-mi cumpere de ziua mea) si am stat cu mamicile de vorba in zona de relaxare. 










Am primit si cadouri. Orhideea Spa ne-a oferit un voucher cu access la piscina pe care o sa-l foloseasca tati cu buburuza (eu nu stiu sa inot), iar eu o sa profit si o sa-l pun pe tati sa-mi plateasca un masaj.
De la Vavian Pharma am primit un sirop pentru imunitate pe care noi o sa-l facem cadou la un copil mai micut deoarece e pentru cei mai mici decat buburuza. Am mai primit o paturica si o oita de care buburuza s-a indragostit si cu care doarme de atunci. Bine, mi-a spus sa-i pun tutu roz si o fundita roz ca sa semene cu oita din Doctorita Plusica (poate o sa incerc).
Am avut si esantioane de creme de la Weleda, un voucher de la Boutique Bebe (care e valabil doar la cumparaturi de peste 300 de lei ...) si un ceainic.

Am uitat sa va spun ... am avut prajituri de la Prajiturel. Eu nu le-am gustat pentru ca sunt certata cu zaharul dar aratau super si buburuza mi-a spus ca erau delicioase. Acelasi feedback l-am primit si de la tati in ceea ce priveste prajiturile.



Va multumim tuturor pentru aceasta Sambata de neuitat! :)

2 comentarii:

  1. Ai ratat prajiturile!!! Vaai, meritau, pe bune, sa treci peste orice, caci alergie nu cred ca e...

    In piscina poti intra si daca nu stii sa inoti, esti mai inalta ca mine, sigur poti sta in picioare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu e alergie! Un pitic de al meu mai bine zis! :)

      Poate data viitoare o sa incerc si eu piscina ... ei sigur vor sta mult mai mult decat o sa stau eu la masaj :)

      Ștergere