Imagine

vineri, 12 aprilie 2013

Petrecere aniversara cu PIRATI (5 ani) / Pirates Birthday Party

Ieri buburuza a implinit 5 anisori si am serbat-o la gradi impreuna cu colegii ei.

Am avut o petrecere cu tema piratilor din Tara de Nicaieri.

Sa va povestesc pe scurt cum a fost :)

Pentru inceput buburuza a fost costumata in PIRAT.


Am achizitionat 2 seturi pentru petrecere, desenate cu pirati, avand astfel farfurii, pahare, paie si servetele cu pirati.


Tortul a fost sub forma unei calesti, dupa spusele buburuzei ea era Printesa Pirat si aceasta era caleasca ei.
Va arat poza inversa deoarece masa pe care era tortul era lipita de geam si nu am avut cum sa-i fac altfel poza.


Dupa ce ne-am gandit la tot felul de scenarii, am ales sa chemam 2 animatori pirati care au organizat un TREASURE HUNT cu cei mici. I-am avut ca parteneri de joaca pe piratul Jack si pirata Jane.

Impreuna cu cei doi pirati, cei mici au plecat intr-o calatorie imaginara de gasire a comorii ascunse.

Expeditia a fost coordonata de cei doi pirati, fiecare membru al echipajului primind insemnele de pirat si sabia modelata din baloane, pregatit si instruit pentru a pleca in cautarea comorii.

Pe parcursul expeditiei au avut de parcurs diverse jocuri de pe harta pentru a obtine comoara.
La fiecare start/sfarsit au suflat intr-un fel de trompeta.
Dupa fiecare joc, echipa castigatoare au aplicat un autocolant pe harta, pe proba pe care au castigat-o.
Au fost 5 jocuri in total si mi-a placut faptul ca au fost jocuri noi, de echipa, pe care cei mici nu le-au mai jucat pana acum.

La finalul jocurilor cele doua echipe au gasit COMOARA.


CUFARUL COMORII l-am construit noi acasa pentru ca am vrut sa facem ceva special pentru buburuza si s-a bucurat tare mult sa vada cum mami si tati mesteresc pentru ea.


Roxana, multumesc din suflet pentru ca m-ai incurajat si ajutat cu sfaturi. Nu as fi reusit sa construiesc cufarul fara tine. De fapt, nici nu as fi indraznit sa ma gandesc sa construiesc unul :) Toata lumea m-a intrebat de unde l-am cumparat :))

As vrea sa-i multumesc Anei pentru ca m-a ajutat sa-i surprind atat pe cei mici, cat si pe pirati si educatoare.
Sa stii ca prajiturile tale au fost atractia petrecerii :)

Asa cum spune Anamaria ...
"Bravo echipa mea
Toti stim cum sa procedam
Si acum noi vom putea ....

Prajiturele sa numaram :D
Hai-hui hai !!!" :))



In cufar am asezat prajiturele facute de ea. O minunatie de prajiturele cum numai ea putea sa faca.

In cufar am avut cate o punguta pentru fiecare pirat. In punguta aveam un ou Disney cu o figurine (Mickey, Hello Kitty sau Printesele), o cutie de ciocolata Kinder, un ban mare de ciocolata de la Starbucks si prajitura cu pirati.

Pe langa pachetele am avut o multime de banuti mai mici de ciocolata aruncati printre pachete si baloane (240 de banuti ca sa fiu mai exacta).

La sfarsit fiecare copil a primit o diploma pentru curajul de care au dat dovada pe parcursul expeditiei.


Daca va place sablonul de diploma, il puteti gasi aici si personaliza dupa cum doriti. 
Daca il doriti pe cel din poza pot sa vi-l trimit :)

Piratii au stat cu noi pana cand am servit tortul, cam o ora si jumatate!

Astfel s-a desfasurat petrecerea cu pirati de la gradi.
A urmat un tort acasa impreuna cu familia si cadoul din partea noastra (ghiceste cineva ce si-a dorit buburuza anul acesta)?

LA MULTI ANI! Sa fii sanatoasa si fericita!

(5 ani)

14 comentarii:

  1. La multi ani, Buburuza dulce si frumoasa! sa ai parte in continuare de o copilarie minunata! ai avut o petrecere super piratereasca....felicitari mamicii pentru organizarea grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru urari!
      Am avut ceva emotii cu aceasta petrecere!

      Ștergere
  2. Wow, superb totul!!! A avut buburuza o petrecere de neuitat :) Cufarul a iesit minunat, prajiturelele la fel, de Buburuza ce sa mai zic, a fost cea mai frumoasa Printesa Pirat. La cat de distractiva a fost petrecerea, imi pare rau ca nu stam pe langa voi :D
    Ii dorim Buburuzei sa aiba parte in viata doar de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, multumim pentru tot!
      Sa stii ca si noi am vrea sa stati langa noi, sau noi langa voi!
      Noi suntem mai plimbareti de felul nostru, asa ca nu spune de doua ori ca te trezesti cu noi in vizita! :)

      Ștergere
  3. La mulți ani! Să aibă tot ce vrea ea și mămica ei!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet! Si voi sa aveti parte de tot ce va doriti! :)

      Ștergere
  4. Foarte frumos!
    Sunt convinsa ca o sa-si aminteasca petrecerea asta si la batranete.
    Astetpam cu interes sa vedem si la anul ce faci. Cred ca trebuie sa incepi sa planifici de pe acum ca sa poti sa o surprinzi si mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La anul va fi problematic fiind un an de tranzitie pentru ea. Nici nu stiu la scoala cum se intampla cu zilele de nastere. Poate imi povestesc mamicile care au copii la scoala. Dar cert este ca am avut o fetita care spunea ca ea e trista ca ziua ei e la toamna si la toamna va fi la scoala, nu va mai fi cu colegii ei ...

      Ștergere
  5. Felicitari!Pentru implicare,determinare si creativitate.
    Petrecerea voastra a iesit minunat si sunt convinsa ca si copiii sau simtit excelent.
    La multi ani!sarbatoritei cu multa sanatate.
    La multi ani!si tie sa poti avea grija de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!
      Nu as fi reusit fara ajutorul mamicilor care mi-au oferit o multime de idei grozave din care am avut ce sa aleg :)

      Ștergere
  6. La multi ani frumosi buburuzei!! (Cu intarziere, imi cer scuze, acum am vazut postarea :( )

    RăspundețiȘtergere