Imagine

marți, 16 aprilie 2013

Provocarea lunii Aprilie 2013 / Language Challenge - April 2013

Totul a inceput cu provocarea pe care Adina a lansat-o la inceputul acestei luni.

Luna Aprilie va fi dedicata invatarii limbilor straine cu cei mici.

Initial cand am citit acest articol m-am gandit ca ar trebui sa participam si noi.
Poate din comoditate nu am facut acest lucru.
Aseara buburuza m-a rugat sa citim cateva carticele in engleza si m-a intrebat de unde stiu eu engleza.
In acel moment am decis sa participam si noi la provocarea Adinei.

Buburuza face engleza la gradinita in fiecare zi, dar in acest moment are doar cateva notiuni de vocabular insusite. Stie anumite cuvinte in engleza, nu face in schimb conversatie.

Am mai citit carti in engleza acasa, dar nu am insistat pana acum. Unele desene animate le vizioneaza in limba engleza.

Pentru aceasta provocare mi-am propus sa avem cele 10 minute de conversatie impreuna.

Avem de la buni papusa Noddy care se prezinta in engleza.
Nu ne-am jucat cu ea pana acum. O sa o folosim in cadrul acestei provocari.
Noody nu va vorbi decat in engleza, asa ca in preajma lui vom face si noi la fel :)
Ideea mi-a venit citind articolele Adinei din cadrul acestei provocari.

Saptamanal o sa citim carti in engleza pe teme diferite, o sa invatam cantece sau poezii noi si vom urmari cat mai multe desene animate in engleza. O sa incerc sa vad daca pot schimba limba la TV :)

Astazi am fost la librarie si am achizitionat cateva carti care sa ne ajute pentru a raspunde acestei provocari.

Ce as mai vrea. Sa o obisnuiesc sa ceara ceea ce vrea in engleza. De la un pahar cu apa, la jucarii sau mers la toaleta :)

(5 ani)

5 comentarii:

  1. Daca reusesti sa schimbi limba la TV, sa ne spui si noua :))) .
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat ieri ... am o geanta ca a doctoritei Plusica de mesterit :)) Un coleg mi-a spus ca la UPC se poate. Noi avem RDS, dar o sa ma documentez si va spun daca reusesc.

      Ștergere
  2. Si noi tot RDS. Daca reusim sa schimbam limba, o las toata ziua la desene :))).

    Asteptam poze cu geanta Plusicai...si noua ne plac desenele cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. serios? se poate schimba limba la TV??? Si noi avem tot RDS, am pus si decodor, doara doara o fi ceva si in engleza. Dar in afar' de stiri in engleza, nu am gasit nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Adina,

      Sper ca nu m-am laudat degeaba. Momentan nu am incercat :) In weekend e pe lista mea!

      Ștergere