Imagine

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Provocarea lunii Aprilie 2013 / Language Challenge - April 2013 (Greetings / Colors / Numbers)

Prima noastra saptamana din provocarea lunii Aprilie lansate de Adina s-a incheiat.

Pentru aceasta saptamana am avut de citit 5 carti pe zi, aceleasi carti, timp de o saptamana (detaliile privind provocarea acestei saptamani gasiti aici).

M-am hotarat sa incep de la zero cu buburuza.
Ca si tema pentru aceasta saptamana am avut GREETINGS, COLORS si NUMBERS.

Am folosit mici carticele printabile pe care le-am gasit aici. Multumim Adina pentru recomandare!

Am ales urmatoarele titluri:

1. 1, 2, Buckle My Shoe
2. Five Little Monkeys
3. Twinkle, Twinkle Little Star
4. I'm a Little Tea Pot
5. Teddy Bear



In cadrul lectiilor noastre am folosit cantecele si poeziile pe care o sa le scriu mai jos.


Greetings


Am invatat / repetat urmatoarele expresii:

1. Hello!
2. What is your name?
3. My name is M.
4. Nice to meet you!
5. How are you today!
6. I am fine, thank you!
7. Good morning!
8. Good afternoon!
9. Good evening!
10. Good night!
11. Good bye!

Good morning!

Good morning, good morning,
And how are you?
Good morning, good morning,
I'm fine, thank you!

Good afternoon, good afternoon,
And how are you?
Good afternoon, good afternoon,
I'm fine, thank you!

Hello (song) - learn how to introduce yourself

Hello, hello, hello!
What's your name?
Hello, hello, hello!
My name is ........,

My name is ........,
Hello, hello, hello!




Colors


12. Colors - red, yellow, blue, green, pink, orange, purple, black, white.


I Can Sing A Rainbow (song)

Red and yellow and pink and green,
Orange and purple and blue.
I can sing a rainbow,
Sing a rainbow,
Sing a rainbow too.


Culorile le-am repetat cu ajutorul CURCUBEULUI.


Detalii despre CURCUBEUL nostru gasiti aici.

Am folosit CURCUBEUsi la cateva execitii de matematica cu adunari (aici).

Tot pe Youtube am gasit un filmulet in ton cu tema CURCUBEULUI avandu-l ca personaj principal pe Noody. De fapt, Adina l-a gasit si pe acesta :)
Noody este jucaria noastra pe care o aducem cu noi la toate lectiile de engleza :)



Numbers


13. Numbers from 1 to 20.

One, two, three, four

One, two, three, four,
Come in please and shut the door.
Five, six, seven, eight,
It's time for school you're very late.
Nine, ten, nine, ten,
Don't be late for school again.

One, two, three, four, five (song)
AKA - Once I caught a fish alive

One, two, three, four, five.
Once I caught a fish alive,
Six, seven, eight, nine ,ten,
Then I let it go again.
Why did you let it go?
Because it bit my finger so.
Which finger did it bite?
This little finger on the right.



Five little monkeys (song)

Five little monkeys jumping on the bed
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor,
And the doctor said
No more monkeys jumping on the bed

Four little monkeys jumping on the bed 
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor 
And the doctor said,
No more monkeys jumping on the bed

Three little monkeys jumping on the bed
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor 
And the doctor said,
No more monkeys jumping on the bed

Two little monkeys jumping on the bed
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor
And the doctor said,
No more monkeys jumping on the bed

One little monkey jumping on the bed
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor 
And the doctor said,
Put those monkeys right to bed


Noi am ascultat si pentru carticelele pe care le-am citit cantecelele pe Youtube.

I'm a Little Teapot (song)


Twinlke, Twinkle, Little Star (song)


1, 2, Buckle My Shoe (song)


Teddy Bear, Teddy Bear (song)



Vom continua si saptamana urmatoare. Sa vedem ce ne va propune Adina!

Ca si tema cred ca o sa aleg animalele.

O sa continuam si cu caietul nostru de engleza :)

(5 ani)

2 comentarii:

  1. Wow, ati muncit, nu gluma!! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sa vedem si cat a retinut din toate astea ... o sa le mai repetam si in aceasta saptamana. Asteptam sa ne spui tema acestei saptamani :)

      Ștergere