Imagine

luni, 29 aprilie 2013

Provocarea lunii Aprilie 2013 / Language Challenge - April 2013 (Farm Animals)

Am continuat cu o noua saptamana din provocarea lunii Aprilie lansate de Adina

Saptamana aceasta am avut ca si tematica ANIMALELE DE LA FERMA.
Pentru aceasta saptamana am avut de lucrat tematic (detaliile privind provocarea acestei saptamani gasiti aici).

Desenul acesta se potriveste perfect cu tema noastra.


Acest desen l-am realizat cu ceva timp in urma, articolul complet il gasiti aici.

Mi-as fi dorit sa mai desenam si alte animale de la ferma, din lipsa de timp nu am reusit.
Eu o sa va las sursele mai jos in cazul in care vreti sa le incercati cu cei mici:



Ca si saptamana trecuta am folosit mici carticele printabile pe care le-am gasit aici.

Am ales urmatoarele titluri:

1. Two Little Blue Birds
2. Here is a Bunny


Alaturi de ele am mai avut 3 carticele asemanatoare pe care le-am gasit aici.

Sunt cele din poza de mai sus, iar in interior arata asa.


In cadrul lectiilor noastre am folosit cantecele si poeziile pe care o sa le scriu mai jos.


Old MacDonald (song)

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a cow, E-I-E-I-O
With a "moo-moo" here and a "moo-moo" there
Here a "moo" there a "moo"
Everywhere a "moo-moo"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a pig, E-I-E-I-O
With a (snort) here and a (snort) there
Here a (snort) there a (snort)
Everywhere a (snort-snort)
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a horse, E-I-E-I-O
With a "neigh, neigh" here and a "neigh, neigh" there
Here a "neigh" there a "neigh"
Everywhere a "neigh, neigh"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a chicken, E-I-E-I-O
With a "cluck, cluck" here and a "cluck, cluck" there
Here a "cluck" there a "cluck"
Everywhere a "cluck, cluck"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a duck, E-I-E-I-O
With a "quack, quack" here and a "quack, quack" there
Here a "quack" there a "quack"
Everywhere a "quack, quack"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Noi am luat versurile de aici.

Am ascultat si cantecelul de pe YouTube.


Versurile le-am scos la imprimanta si le-am lipit in caietul nostru de engleza.

Impreuna cu versurile am scos la imprimanta imagini cu diferite animale de la ferma.
Imaginile cu animalele de la ferma le-am luat de aici.

Cele care erau in cantec le-am lipit in dreptul versurilor in caiet.
Cele care nu erau mentionate in cantec le-am lipit in continuare.

Am invatat / repetat expresii ca si cele de mai jos:

This is a cow. The cow is big.
This is a cat. The cat is black.
Is this a cat? No, this is a dog.

Am repetat astfel culorile invatate saptamana trecuta (lectia o gasiti aici).



Mary Had a Little Lamb (song)

Mary had a little lamb
Whose fleece as white as snow.
And everywhere that Mary went,
The lamb was sure to go!

It followed her to school one day,
which was against the rules.
It made the children laugh and play,
To see a lamb at school.


Versurile le-am scos la imprimanta de aici si le-am lipit in caietul nostru de engleza.


Dupa lectia cu animalele de la ferma, caietul nostru arata asa:


Am parcurs foarte repede si doua carticele pe care le aveam in biblioteca buburuzei:


Saptamana aceasta o sa vorbim despre animalele salbatice.

Despre lectie o sa scriu in cateva zile, inainte de a pleca din Bucuresti.

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu