Imagine

joi, 18 aprilie 2013

Puisori in cuib din plastilina / Little birds in nest

Astazi am achizitionat o galetusa cu plastilina si forme de modelat (pe tema picnicului).

Buburuza a modelat un sandwich, cateva fursecuri si fructe.

Mi-am adus aminte ca vazusem un model dragut printre ideile pe care le-am salvat in cautarile mele pe internet.

De ce sa nu incercam si noi? Sa nu mai spun ca se realizeaza foarte repede si usor :)


Materiale de care aveti nevoie:

- plastilina :)

Noi am folosit dintre culorile pe care le-am avut in galetusa.

Ca si instructiuni ... dintr-o biluta pe care o turtiti cu palma realizati baza cosului.
Din doua bilute mai mici realizati doua "snururi" pe care le impletiti pentru cos.
Mai raman puisorii.

Puteti vedea imagini cu toti pasii pe care trebuie sa-i urmati in sursa de unde am preluat ideea.

Sursa o gasiti aici.

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu