Imagine

vineri, 12 aprilie 2013

Sudoku dulce / Sweet Sudoku for kids

Unul dintre cadourile primite de buburuza a fost un frumos joc de Sudoku.

Buburuza este innebunita dupa jocurile de acest gen si pana acum am avut doar Sudoku pe hartie, fie scoase la imprimanta de pe Internet, fie din cartile de la Teora de care v-am povestit aici.

Am mai incercat sa-i construiesc la un moment dat un joc tip Sudoku din coli de spuma si piese de Lego, dar era de 4x4 si incepuse sa nu mai prezinte o provocare pentru buburuza.

Am cautat sa cumpar un joc de Sudoku pentru copii dar nu am gasit in Romania.
Am incercat sa comand de pe Amazon dar costurile de transport erau mai mari decat pretul jocului.

Dupa ce m-am tot gandit cum sa fac, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa-i construiesc eu un astfel de joc.


Drept urmare buburuza a primit un joc de Sudoku personalizat pe gusturile ei, cu piese realizate din pasta polimerica.

Acum sa va spun adevarul ... cine credeti ca putea sa construiasca asa minunatie de joc?

Cred ca multi dintre voi stiu raspunsul numai privind piesele jocului, Roxana.

Roxana, multumim mult pentru joc! Este extraordinar! Nu iti pot descrie bucuria buburuzei cand l-a vazut!

Spor la joaca si un week-end placut va dorim!

6 comentarii:

  1. Foarte frumușel noul Sudoku!:))) E nu-l mai știam și p-ăsta!;D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!

      Initial l-am gasit pe asta (http://www.quirky.com/products/4-SudoKID) pe Internet, care mi se pare super! Dar nu am stiut cum sa fac rost de el :)

      Pe buburuza o atrage de cand avea 3 anisori cred, cand am inceput cu unele de 3x3 :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este pe deplin meritul Roxanei. Eu nu i-am spus decat ca vreau piese rotunde cu dulciuri :)

      Roxana este foarte talentata!

      Ștergere
  3. Wow, superbe piesele! Felicitari Roxana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, sunt superbe!
      Poate e mai bine ca nu am gasit jocul de cumparat pentru ca daca l-as fi gasit nu aveam unul asa frumos!

      Ștergere