Imagine

marți, 28 mai 2013

Carticica acordeon pentru copii / Accordion book for kids

In week-end-ul care tocmai a trecut am reusit sa facem ordine in doua camere. Mai bine zis am reusit sa trec prin materialele stranse in ultimii ani.
Aveam fise, carti, plastilina, acuarele, lipici si alte astfel de lucruri.
O parte le-am pastrat pentru a le folosi in continuare, o parte le-am dat unor copii mai micuti care acum invata cifrele si literele.

Buburuza mi-a spus ca ea va fi scolarita si nu mai vrea sa faca exercitii de gradinita :))))

Unde vreau sa ajung, pentru ca nu vreau sa va povestesc despre procesul de curatenie :)

Am dat peste mapa cu povestile pentru cititorii incepatori.

Le-am ordonat intr-un dosar cu aspect de carte si buburuza a inceput sa le citeasca din nou.

Am rugat-o sa imi dicteze o poveste noua pe care am scris-o eu la calculator si i-am pregatit-o pentru lectura.

Mi-am adus aminte de o noua modalitate interesanta de a realiza o carte pentru cei mici ... o carte acordeon realizata din plicuri colorate.


Materiale de care aveti nevoie:
- plicuri colorate
- lipici
- povestea printata cat sa incapa foaia in plic (eu am ales sa printez 4 foi pe pagina).

Este destul de simplu de realizat.

Lipiti plicurile intre ele si lasati-le sa se usuce, vedeti exemplul in poza.

Dupa ce s-au uscat le indoiti ca si un acordeon si adaugati foile cartii in interiorul plicurilor.

Pe coperta din fata am lipit o poza cu Sofia (pentru ca povestea o are ca personaj principal pe printesa Sofia), iar pe cea din spate legenda.

Sursa acestei idei o gasiti aici.

Poveste o sa o puteti citi maine deoarece a ramas pe calculatorul de la serviciu al lui mami :) Am uitat sa o copiez si acasa.

Ce alte povesti pentru cititorii incepatori am mai realizat noi puteti gasi in sectiunea cu materiale de downloadat, sau sub eticheta "Citit". Cele cu Jack si Piratii din Tara de Nicaieri sunt scrise (dictate) de buburuza.

(5 ani si 1 luna)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumim!

      E colorata si ii atrage idee daca nu au mai vazut-o pana atunci! :)

      Ștergere
  2. Foaaarte simpatica ideea! Imi place mult, gasesc eu o formula in care sa-l adaptez pentru nevoile noastre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cu ochii pe voi sa vad ce o sa iasa! :)

      Sa stii ca buburuza a inceput sa citeasca iar textele scrise de tine! Multumim inca o data pentru ele!

      Ștergere
    2. Uite cum am folosit noi ideea prezentata de tine> http://oglinzi.blogspot.ro/2013/06/continentele.html

      Ma bucur mult ca am gasit prezentarea facuta de tine, s-a potrivit manusa cu ce lucram atunci cu Una.

      Ștergere
    3. Andru, am citit de dimineata articolul tau ... e super! Am gasit acolo o multime de informatii ... Noi am inceput cu tarile dar nu am discutat cu ea despre continente ... ma gandesc acum ca ar trebui sa facem acest lucru.
      Ma bucur ca v-a folosit ideea! :)

      Ștergere