Imagine

miercuri, 8 mai 2013

Fluture tablou / Butterfly painting

Ne-am intors din mini-vacanta de Paste. Spre fericirea buburuzei am fost la bunici.
Ne-am intalnit cu verisorii nostri, ne-am plimbat pe faleza, am pregatit cu buni ouale, pasca si drobul, ce mai ... am fost destul de ocupati :)

Intorsi acasa am avut o zi in plus de concediu, zi pe care am petrecut-o cu buburuza.

In drum spre parc am intrat intr-o librarie. Buburuza nu m-a lasat pana nu am cumparat ceva "creativ".  Dupa spusele ei vrea sa lucreze ceva "creativ".

Intr-un final a ales un tablou de pictat.


Seara cand am venit din parc am pictat tabloul.

In ultima perioada petrecem majoritatea timpului liber in parc.
Facem mici exercitii in continuare, dar timpul alocat este redus. Are o carte din care ii place tare mult sa lucreze si din care cere ea sa faca cat timp eu ma invart prin bucatarie.


Revenind la tabloul din aceasta seara, pe langa tempera am folosit si alte materiale pe care le aveam ramase de la diferite alte craft-uri. Am folosit diamante autoadezive si fluturasi din spuma autocolanta.

Mi-am propus ca pana la toamna sa nu mai cumpar carioci, creioane, acuarele, hartie colorata sau alte materiale de mesterit si sa le terminam pe cele pe care le avem.

(5 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu