Imagine

miercuri, 22 mai 2013

Gargarita Rita / Ladybug

Cand am vorbit despre insecte mi-am dorit sa discutam si despre buburuze dar nu am reusit la momentul respectiv.

Daca am revenit zilele trecute asupra fluturilor (detalii gasiti aici), mi-am zis ca e un moment bun sa vorbim un pic si despre buburuze. Si tocmai noi sa nu vorbim despre buburuze? :)))

Am observat ca nu mai putem acoperi in cadrul micilor noastre lectii atatea materiale cat mi-as fi dorit, sau cat eram noi obisnuiti. E si de inteles, tinand cont ca programul nostru sa schimbat deja in unul de vacanta.

Ei bine, sa va povestesc ce am facut noi astazi cand am discutat despre buburuze.

Ar fi trebuit sa incep cu ciclul de viata si partile componente, lucru care o sa-l realizez maine ... am niste stampile tare dragute pe care sa le folosim dar mi-am dat seama ca nu aveam tus ... drept urmare voi cumpara maine.

Am inceput cu un desen .... suntem in perioada in care buburuza doreste sa lucram "ceva creativ".

Buburuza a colorat o buburuza pe care tare as vrea sa o pun la ea in camera.


Fisa o gasiti aici.

Au urmat cateva exercitii de matematica.

- Mai mic, mai mare, egal



Buburuza stie foarte bine care numar este mai mare, in schimb incurca semnele cand trebuie sa le treaca pe hartie. Poate o sa mai scoatem aligatorul la restaurant pentru a manca pizza in vacanta ce va veni :)

Fisele le gasiti aici.

- Adunari



Pentru sume mai mari decat 10 apeleaza si la degetele mele ... Mi-a spus ca la scoala o sa-si ia betisoarele la ea si va avea grija sa nu le piarda :)

Fisa o gasiti aici.

Si nu in ultimul rand, am realizat o buburuza prin tehnica origami.

Va povesteam acum cateva zile (aici) despre faptul ca am gasit cateva carticele speciale pentru cei mici. Cand se iveste o ocazie mesterim cate un model din ele.

Va arat mai jos pagina cu instructiuni din carte.


Si buburuza noastra realizata prin tehnica origami


(5 ani si 1 luna)

2 comentarii:

  1. Spor la "buburuzit", si noua ne-au placut mult mamarutele/gargaritele/buburuzele! Ati inceput in forta, fisa de colorat e impresionanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos Andru! Sa stii ca am luat de la voi materialul de citit cu buburuze pe care l-ai pregatit pentru Una si o sa-l incercam si noi diseara! :)

      Ștergere