Imagine

duminică, 12 mai 2013

Iepuras din Tangram / Tangram Bunny


Iepuras dragalas 
A fugit peste imas
Si s-a dus colo sus
Intr-o tufa s-a ascuns!

Si Codau caine rau 
L-a zgornit din cuibul sau
Si-a fugit speriat 
Colo-n codru-ntunecat! 

Adriana a lansat o noua colectie dedicata iepurasilor. Provocarea ar fi ca pe parcursul intregii luni sa realizam diferite activitati cu si despre iepurasi.

Participam si noi cu mare drag si adaugam la colectie un iepuras realizat din piese de tangram.


Piesele noastre de tangram sunt din lemn si sunt magnetice. Au venit impreuna cu un set de imagini ce poti fi realizate cu ajutorul pieselor.
Va aratam intr-o postare mai veche unde scrie buburuza. Aceeasi tabla am folosit-o si pentru a realiza iepurasul.

Cu ocazia sarbatorilor de Paste am mai realizat cativa iepurasi impreuna cu buburuza:

1. Iepuras din plic


2. Iepuras din carton


(5 ani si 1 luna)

2 comentarii:

  1. Ce frumos e iepurasul vostru! Chiar zilele trecute cautam informatii despre Tangram...ma tenteaza si pe mine sa-i cumpar lui L. (desi mi se pare putin cam greu pentru 3 ani jumate). Cred ca in prima faza am sa-i confectionez eu cateva piese din carton (am gasit pe net sablon) sa vad daca o tenteaza acest gen de joc.
    Multumesc pentru participarea la colectia cu iepurasi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartonasele din cutie sunt pe o parte ca in imagine iar pe partea cealalta arata piesele un pic despartite asa ca poti vedea exact ce piesa unde se pune pentru a construi modelul respectiv. Nu mai stiu cat avea buburuza cand le-am cumparat, cred ca in jur de 4 anisori.

      Daca ne permite timpul sau vremea de afara o sa facem si un castel. Modelul il avem deja ales :)

      Ștergere