Imagine

joi, 16 mai 2013

Iepuras origami / Origami bunny

Ce am mai facut cu buburuza ... un iepuras origami.


Daca tot isi doreste activitati creative m-am gandit sa incercam si aceasta tehnica.

Am gasit o carticica cu instructiuni de realizare a figurinelor prin tehnica origami. Cartea este special realizata pentru cei mici.


La sfarsitul cartii are atasate si cateva bucati de hartie care pot fi folosite pentru a realiza modelele prezentate in carte.

Va arat mai jos pasii de urmat:


Nu am mai putut desena ochiul iepurasului pentru ca hartia aleasa era destul de inchisa la culoare.
In carte era mentionat sa tai 6 cm pentru urechile iepurasului. Cred ca trebuia sa respectam acest sfat :)

"Mami, mai facem ceva din carte?"

Cu alte cuvinte o sa incercam si alte modele pe care o sa vi le aratam.

Adaugam iepurasul in colectia cu craft-uri, activitati si carti cu iepurasi initiata de Adriana.

(5 ani si 1 luna)

4 comentarii:

  1. Foarte dragut iepurasul vostru :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O carte despre Origami am vazut zile trecute la anticariatul din str. Doamnei - aasta in caz ca doriti sa incercati si alte modele!
    Iti las link, mai ales ca au si catalog online - mai nou!
    http://www.anticexlibris.ro/carti-pentru-copii-jucarii/carti-pentru-copii/origami-a-step-by-step-introduction-to-the-art-of-paper-folding
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! O sa incerc sa mai trec pe la ei ... e adevarat ca nu am mai fost de ceva timp si mereu au carti dragute.

      Ștergere