Imagine

sâmbătă, 11 mai 2013

MandaMagic - Mandala de primavara / Spring Mandala

Talente de nazdravani au lansat un nou concurs intitulat MandaMagic.

MandaMagic este un concurs de creatie pentru copii la fel de interesant ca si celelalte concursuri cu care ne-au obisnuit.

Concursul se adreseaza copiilor cu varsta intre 4 si 12 ani. Pentru acest concurs ei trebuie sa construiasca o mandala.

Noi am decis sa participam la acest concurs din 2 motive.
In primul rand pentru ca de mult as fi vrut sa construim o mandala, am colorat cateva modele luate de pe internet, dar nu am realizat noi singure una.
Si nu in ultimul rand pentru ca premiile sunt oferite de Editura Gama.

Provocarea acestui concurs consta in faptul ca pentru a realiza mandala nu se pot folosi imagini printate de pe internet si colorate de cei mici. Mandala trebuie construita in totalitate de participantii la concurs.

Cum astazi nu am putut sa iesim afara deoarece mami a trebuit sa lucreze ... da, una din zilele de Sambata in care eu trebuie sa lucrez ... a fost momentul ideal pentru a realiza mandala pentru concurs.


Materiale folosite:

- o coala A4 alba de hartie
- o farfurie
- o rigla
- sablon cu flori
- fluturasi si libelule din spuma autoadeziva
- diamante autoadezive
- creioane colorate
- carioci

Mod de lucru:

- pe coala alba de hartie am realizat un cerc folosind farfuria.

- cu ajutorul riglei am impartit cercul in 8 bucati.


- pe liniile care realizau feliile cercului am desenat flori micute folosind sablonul de plastic.

- in mijlocul cercului am desenat o floare mare cu ajutorul sablonului.

- pe cerc am desenat o floare, am lipit un fluturas, am desenat iar o floare, am lipit o libelula, si tot asa.
Florile le-am desenat cu ajutorul sablonului de plastic. Buburuza a ales sa deseneze flori diferite.


- pe florile mari am lipit cate un diamant pentru a realiza polenul.


- in interiorul feliilor am desenat soarele (cu ajutorul sablonului), buburuze si fluturasi.

- am colorat florile si insectele, iar la sfarsit am colorat fundalul cu roz.


Aceasta este mandala noastra de primavara cu care participam la concurs.

(5 ani si 1 luna)

6 comentarii:

  1. Am o carte de colorat cu mandale daca vrei, Eliza nu se omoara dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Buburuza e intr-o perioada "creativa". Imi cere sa-i cumpar doar lucruri "creative". Nu stiu cat o sa o tina :) Drept urmare ma mulez si eu dupa cerintele ei si daca o sa mai doreasca sa deseneze mandale iti spun.

      Ștergere
  2. Succes mult la concurs! E foarte reusita lucrarea voastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă e lucrarea voastră! Baftă la concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie! Ma bucur ca iti place! Sper sa fie pe placut cat mai multor persoane! :)

      Ștergere