Imagine

vineri, 31 mai 2013

Matematica Star Wars / Star Wars Math

De unde si pana unde poate va intrebati :)

Totul a inceput cu jocul "Angry Birds Star Wars" de pe telefon. Cum l-a descoperit nu sunt sigura.
In aceeasi perioada la ouale Kinder surpriza era cu eroii din Star Wars.

Daca am vazut noi ca tot insista i-am spus ca exista un film. Tati este fan Star Wars, drept urmare s-au uitat impreuna la cele 6 episoade.

Mami a cautat materiale pe aceasta tema. Am gasit cateva materiale de matematica pe care le-am lucrat aseara cu buburuza.

Va urma o poveste.
Aseara mi-a spus ca vrea sa scriem o poveste ... am scris jumatate dar eram asa de obosita ca nu am tinut pasul cu ea ... eu joc rolul de secretara in toata povestea ... scriu la calculator ce imi dicteaza ea :)))

Fara sa mai lungesc prea mult articolul, va arat mai jos cateva exercitii pe care le puteti gasi in pachetul Star Wars, pachet pe care il puteti descarca de aici.

- Sudoku


- Adunari si scaderi


- Probleme ilustrate


- Numerele de la 1 la 30


- Sa numaram din 10 in 10


Acestea sunt doar o parte din exercitiile continute in acest pachet!


Un 1 Iunie cat mai frumos va dorim!


(5 ani si 1 luna)

Un comentariu: