Imagine

miercuri, 29 mai 2013

Mica Sirena - mozaic / Little Mermaid - mosaic

Printre cadourile primite de la iepuras s-a numarat si un joc de tip mozaic cu o sirena.

A avut o perioada cand era foarte incantata de aceste jocuri, a urmat o perioada cand nu au mai prezentat interes pentru ea.

De aceasta data a realizat tabloul cu sirena.


O sa fac loc tabloului in camera buburuzei impreuna cu tabloul cu fluturas care vi l-am aratat de mai multe ori dar care imi place asa de mult incat o sa vi-l mai arat o data (detalii aici) :)

Asta dupa ce o sa facem loc in camera ei :)))


Astazi o sa luam cu noi in parc cartea cu Mica Sirena sa o citim.

Da, noi luam cate ceva cu noi cand plecam afara. Fie la restaurant, in parc, in oras ... oriunde am la mine o carte, cartonase sau cateva foi goale cu 2-3 creioane. Nu se stie niciodata cand si unde vrea sa "lucreze" :))


Sursa foto: aici

Imi plac carticelele de genul acesta. Hartia este lucioasa, textul destul de mare, clar si are autocolante pe care buburuza le poate lipi pe parcursul povestii in locul cuvintelor.

Ce nu-mi place este faptul ca se tot repeta aceleasi povesti.
Aseara am cumparat de la Editura Prut una si buburuza mi-a cerut toata colectia.
Chiar am intrebat-o de ce le vrea pe toate pentru ca Frumoasa din padurea adormita nici nu mai stiu in cate exemplare o avem acasa :)

(5 ani si 1 luna)

5 comentarii:

  1. Imi place mozaicul. Nu stiam ca exista asa jocuri. O sa luam si noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu il deranjeaza sa faca unul cu printese iti aduc eu unul ca ne-a mai ramas :)

      Ștergere
    2. Sau la librariile Adevarul ca tot au reducere 25% la cartile de la Editura Prut e una cu mozaicuri, cred ca sunt magnetice.

      Ștergere
  2. E foarte frumos mozaicul, cu Una n-am lucrat niciodata nimic asemanator. :)

    Legat de citit, noua ne prinde foarte bine un volum aparut tot la editura Girasol, se numeste "20 de povesti alese". Sunt numai povestioare pe care Una nu le cunoaste, si cred ca e foarte bine asa, nu se plictiseste deloc citind, n-are tendinta sa puna text de la ea in loc sa urmareasca ce scrie pe pagina. Scrisul e mare, usor de parcurs, dar fiecare text e un pic mai lungut. (Tot pomenesc asta fiindac Unei nu-i place sa nu termine un text, cautam, de obicei, lucruri pe care le oate parcurge intr-o sedinta de citit.)

    Aici e volumul pe elefant: http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/grupe-de-varsta/iv-vii-ani/iii-de-povesti-alese-83309.html

    Si aici colectia: http://www.elefant.ro/carti/colectii/stiu-sa-citesc-3915.html

    Spor la citit in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le tot urmaresc ... dar sunt cam lungute pentru noi ... nu citeste foarte mult ... incerc sa citim zilnic, dar cam 2 pagini duce fara sa se plictiseasca ... in rest suntem in faza in care citeste toate reclamele prin oras :)

      Ștergere