Imagine

luni, 20 mai 2013

Printesa fluture / Butterfly princess

Va povesteam zilele trecute despre planul nostru pentru week-end-ul care tocmai a trecut.

Pe lista noastra se afla si vizitarea expozitiei de fluturi exotici din cadrul Gradinii Botanice.

Am reusit sambata sa trecem pragul acestei expozitii. Expozitia era gazduita in sera gradinii. Noi am ajuns la pranz, ceea ce a facut sederea noastra destul de scurta. In sera era foarte cald si nu puteai sta foarte mult timp inauntru.

Buburuza a fost tare incantata, noi parca am fi dorit sa vedem mai multi fluturi.
Mi-a povestit mai apoi ca a vazut cum isi foloseau trompa pentru a extrage zeama din feliile de portocale.


Era un acvariu cu coconi (sau crisalide ... "poti sa le zici si asa") dar nu am avut norocul sa asistam la aparitia unui fluture in minutele in care am stat noi in sera.


Intorsi acasa am revenit cu buburuza asupra informatiilor despre fluturi pe care le-am discutat in lectiile noastre anterioare.

- Partile corpului


- Ciclul de viata


- Adunam, adunam, fluturasii numaram


Seara am citit "Printesa fluture" de Iulia Hasdeu.

Povestea o gasiti aici, sau puteti descarca cartea scanata de aici.

Stia ca o sa-i citesc aceasta poveste, asa ca am desenat si noi printesa noastra :)

Fisa de colorat o gasiti aici.

Inchei cu un tablou tare drag mie si care este in ton cu subiectul abordat :)


(5 ani si 1 luna)

4 comentarii:

  1. superb! ne-ar fi placut si noua sa fi fost acolo! Si activitatile voastre premergatoare vizitei sunt minunate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet!
      Buburuza a fost tare incantata, de fapt cred ca o atrage orice lucru nou! :)

      Ștergere
  2. foarte frumos! imi place mult cum ati imbinat vizita la muzeu cu aceste activitati potrivite buburuzei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Ma bucur nespus sa citesc ca activitatile noastre sunt pe placul vostru!

      Ștergere