Imagine

miercuri, 29 mai 2013

Printesa Sofia - Ziua Sofiei

Ieri va spuneam despre carticica acordeon.


Daca doriti sa cititi povestea cu cei mici, dau daca doriti sa vedeti ce scrie buburuza, puteti descarca povestea in format PDF de aici.

Eu i-am facut o carte si in format clasic (A4) pentru care am avut nevoie de 2 coli de carton pentru coperti si o sina.


Trebuie sa recunosc ca buburuza a citit poveste in acest format.
Nu stiu ce o atrage mai mult, poate faptul ca arata ca o carte adevarata sau poate faptul ca scrisul este mult mai mare.

La sfarsitul povestii am avut grija sa adaug un desen cu Sofia de colorat.


Fisa de colorat o gasiti aici.

Despre Sofia nu cred ca trebuie sa va povestesc. Este noua printesa Disney! :)

Noi o urmarim in fiecare Sambata dimineata pe Disney Junior de la 10 (daca nu gresesc), chiar inainte de a iesi afara si buburuza imi spune mereu: 

"Mami, nu vreau sa pierd serialul!"

Tot in aceasta perioada am gasit un concurs cu Sofia care se desfasoara aici.

(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu