Imagine

marți, 14 mai 2013

Saptamana National Geographic

Vreau sa va povestesc despre "Saptamana National Geographic".

Tare as fi vrut sa scriu mai repede dar am trecut printr-o extractie de masea care m-a cam dat peste cap mai mult decat m-as fi asteptat eu.

Sambata seara, dupa ce mami a terminat de lucrat, am fost in AFI Palace Cotroceni.

In zilele de 10, 11, 12 Mai 2013 a avut loc in AFI Palace o proiecţie prin intermediul careia vizitatorii (cei mici in special) s-au putut vedea inconjurati de dinozauri, rinoceri, tigrii, delfini si multe alte animale.


Imaginile erau proiectate printr-un sistem 3D si eu pot spune ca a fost o experienţă de neuitat oferită de National Geographic România şi UPC. De ce spun asta? Pentru ca puteai interactiona cu animalele ...

"Mami, mami, am facut delfinul sa sara!"

Las pozele sa vorbeasca sa la sine :)





Exista un joc pe consola cu animalute, nu imi vine numele in minte acum, care e destul de asemanator ... trebuie sa mangai animalele respective, sa le hranesti ... o sa-l caut si o sa-l experimentam :)

(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu