Imagine

vineri, 10 mai 2013

Sistemul solar / Solar System

Buburuza: "Mami, la gradi discutam despre planete! Si cu Miss si la engleza!"

Asta mi-a spus pe la ora 19 cand eram inca afara. Eu tare bucuroasa fiind ca imi spune singura despre ceea ce fac la gradi.

Am intrat noi in casa si pe la ora 21 ma trezesc ca o aud:

Buburuza: "Stii, am de facut un desen pentru maine sa-l duc la gradi!
Miss ne-a spus sa desenam ceva din spatiu si sa ducem desenul la gradi sa-l decupam.
Il decupam, il intoarcem pe spate si colegii mei ghicesc care e."
Mami: "Adica ai tema?"
Buburuza: "Da, un fel de tema!"
Mami: "Pai si la ora asta imi spui? Nu puteai sa iti aduci aminte mai devreme?"
... abordarea asta nu cred ca a fost una tocmai corecta ....
Buburuza: "Hai sa ma ajuti ca imi trebuie neaparat!"

Cum sa ajut copilul mai repede? Ora de culcare batea la usa ... eu eram incantata de zmeul pe care il construiam ... buburuza ma intreaba cum sa deseneze o nava spatiala ... m-am dus in biblioteca si am luat Enciclopedia Dokeo.

Am deschis enciclopedia la sistemul solar, i-am dat foi, creioane, carioci si s-a pus pe treaba.


Norocul meu este ca nu ma mosteneste la capitolul talent artistic ... la mine lipseste cu desavarsire :)

Acesta este primul desen realizat de ea:


Si mai apoi a desenat ceva ce poate fi "taiat" la gradi cum spunea cerinta:


Oare la scoala o sa-si aduca aminte de teme in timp util?

(5 ani)

6 comentarii:

  1. ce buburuza talentata! si foarte constiincioasa! e bine ca si cei mari sa le trimita un fel de biletele cu temele cerute....de unde sa tina minte micutii?? intotdeauna isi vor aduce aminte de teme in ultimul moment :))...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar fi super sa trimita biletele sau un mail :) Bine, la gradi nu e bai ...
      Altfel ma inarmez cu rabdare :))

      Ștergere
  2. frumoase desene!
    isi va aduce aminte dupa ce va uita probabil 1-2 ori :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!

      Eu deja imi fac sute de scenarii in minte pentru scoala si nici nu a inceput ... cred ca o sa fiu prezenta saptamanal pana ma dau afara :D

      Ștergere
  3. nu te vor da afara....cred ca orice invatator isi doreste parinti implicati in viata copilului. eu deja ma imaginez stand pe holul scolii in prima saptamana din clasa O :):)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din iarna de cand am vorbit prima oara cu invatatoarea am intrebat-o daca pot sa vin sa vorbesc periodic cu ea. Atunci a spus ca se poate, numai sa fie in afara orelor de curs ca sa nu luam din timpul copiilor. Sa vedem daca va fi la fel si pe parcurs :)

      Ștergere