Imagine

joi, 9 mai 2013

Zmeul / Kite

Pentru aceasta saptamana aveam planificate cateva activitati avand la baza ZMEUL.

Astazi am reusit sa parcurgem doar cateva dintre ele ... motivul?
O carte cu exercitii .... Da, a primit la Galati o carte cu exercitii si nu o lasa din mana ...

Drept urmare astazi am facut iar cateva pagini din ea.

Mi-au atras atentia exercitiile de mai jos. Daca stiti surse cu astfel de exercitii, va rog sa-mi spuneti si mie.


Sa nu uitam ca vroiam sa vorbim despre ZMEU.

Am inceput cu cateva activitati creative, acestea sunt cele pe care buburuza le prefera in ultima perioada, asa ca ma folosesc de ele pentru a introduce subiectele pe care doresc sa le discut cu ea.

Am colorat doua fise, una cu creioane de colorat obisnuite si una cu creioane de colorat cu efect de acuarea.


Fisele le gasiti aici si aici.

Incet, incet vreau sa reluam si micile noastre lectii de limba engleza pe care le-am inceput in cadrul provocarii lansate de Adina.

Am folosit o carte cu o poveste bilingva, cu text scurt si frumos ilustrata.



Buburuza citea o propozitie in romana iar eu citeam aceeasi propozitie in engleza. Am exersat un pic si cititul cu aceasta ocazie :)

Daca vom reusi sa continuam si maine cu activitatile pe aceasta tema, ramane de vazut :)

(5 ani)

4 comentarii:

  1. Găsiți o mulțime de astfel de fișe pe didactic.ro, se numesc probleme ilustrate. Le puteti căuta direct pe google "probleme ilustrate preșcolari".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru informatie, o sa intru sa caut.

      Ștergere
  2. Buna Laura! Te urmaresc de ceva timp si imi plac foarte mult activitatile voastre. Poti sa-mi dai mai multe detalii despre cartea cu exercitii primita de Buburuza? Eu sunt din Galati si ma gandesc ca as putea sa o cumpar . Multumesc frumos si spor in toate! Iulia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Iulia,

      Ma bucur sa citesc ca ne urmaresti! Sper sa gasiti aici idei folositoare!

      Cartea a primit-o de la verisorul ei si se numeste "In caruselul vacantei" (clasa pregatitoare) de la editura Ars Libri.

      Am cautat-o pe net acum ca sa poti vedea coperta (http://www.librarie.net/carti/189080/caruselul-vacantei-Clasa-pregatitoare)

      Ștergere