Imagine

luni, 10 iunie 2013

Aparatoare colturi pentru scris

Nu stiu exact daca exista o denumire pentru asa ceva, eu i-am zis aparatoare pentru colturile de caiet.

In ultima perioada buburuza scrie din ce in ce mai mult. Pe caiete, pe foi, nu conteaza unde.

Ne scrie biletele, daca face un desen probabil si pe el va scrie ceva ... dar mi-a cerut si un caiet pe care sa scrie.

Numai ca nu e obisnuita sa scrie pe caiet ... drept urmare, colturile caietului sunt indoite imediat.

Ce am mai observat este ca atunci cand coloreaza incepe de jos in sus, murdarind automat foaia cu culoarea care se ia pe mana ei.

Pentru colturi cred ca am gasit o solutie ... am realizat aceasta aparatoare.



Am folosit o coala A4 de carton de la librarie pe care am indoit-o dupa modelul de aici.

Poza cu Aurora o gasiti aici.

Aceasta este de fapt un semn de carte, iar ideea am vazut-o la Camelia.

O alta idee tare frumoasa am primit de la Andru. Exemplul il gasiti aici.

Eu am optat pentru prima idee pentru ca mi s-a parut un pic mai usor de realizat.

As mai incerca acelasi model cu un carton un pic mai subtire.
Ma gandesc sa nu o incomodeze la scrie daca este prea gros. Si mi-am adus aminte ca aveam niste autocolante cu printese care ar fi mers tare bine :)

Voi ce metode ati folosit?

(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu