Imagine

luni, 10 iunie 2013

Ce mai desenam - Continua desenul / Finish the drawing

Ce mai desenam in ultima perioada :)

Suntem intr-un proces de reamenajare a camerei. Incet, incet, luam la mana jucariile, cartile, caietele, materialele pe care le-am tot adunat.

Am dat peste o carticica pe care noi o avem din vara trecuta. Am avut-o cu noi in concediul din anul trecut.

Da, in concediu am avut o carte la noi ... la restaurant eu am mereu ceva cu mine ... daca se plictiseste ii dau materialul respectiv.

Cum mai erau destule foi neterminate, a inceput sa le rezolve aseara.

Cartea contine exercitii cu cifre, cu litere, exercitii de desenat, de colorat si multe autocolante. La noi autocolantele au fost lipite in cu totul alt loc decat cel corect :))


La momentul respectiv mai mult a mazgalit-o, acum insa a inceput sa deseneze :)


(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu