Imagine

sâmbătă, 8 iunie 2013

China pe intelesul copiilor (1) / China for kids (1)

Am inceput saptamana trecuta calatoria noastra virtuala in jurul lumii cu Japonia.

Ne-am propus sa poposim in cat mai multe tari pe perioada vacantei.

Saptamana aceasta a venit randul Chinei.


Am inceput prin a citi informatiile existente in cartea "Descoperim copiii lumii" aparuta la Editura Aramis.


Contine informatiile necesare pentru un copil de varsta buburuzei (5 ani) si desenele sunt tare frumoase.


Daca am citit despre "dansul dragonului", am continuat cu cateva activitati dedicate dragonilor. Am stat o zi intreaga alaturi de ei (bine, o seara intreaga dupa ce a venit mami de la serviciu :) )

Detaliile activitatilor noastre cu dragoni le gasiti in articolul de aici.


Spre mijlocul saptamanii am revenit la China.

I-am spus ca un joc specific Chinei (sper sa nu ma insel) este jocul de Tangram.

Am luat cartonasele cu modelele care au venit impreuna cu jocul, am lasat-o sa-si aleaga cateva modele si sa le asambleze.
Si-a ales iar iepurasul, cred ca ii place in mod deosebit.


De data aceasta am avut cartea "Invat despre copii lumii" de la Editura Gama


si am colorat o frumoasa chinezoaica.


Multumim din suflet Laura pentru aceasta carticica.

Daca tot am colorat o chinezoaica, am imbracat si doua papusele din hartie in costumele lor nationale.

 Am scos la imprimanta sabloanele de aici, buburuza a decupat hainutele, le-a lipit si le-a colorat.


La final a scris in dreptul lor "fata", respectiv "baiat".


Spre bucuria mea, a reusit sa le scrie singura. Pasim cu fiecare zi ce trece spre scrisul cuvintelor. Pana acum stia sa-si scrie numele si eventual "mama" sau "tata".


Vom continua cu alte activitati si discutii despre China.
Nu am vazut steagul, lampioanele, marele zid chinezesc :) O multime de lucruri minunate din aceasta tara ne asteapta sa le descoperim.

Gasiti acest articol, si nu numai, in colectia noastra despre tarile lumii.
Colectia "Ocolul pamantului" poate fi accesata de aici.

(5 ani si 1 luna)

4 comentarii:

  1. Ce lectie frumoasa ati avut! Daca ai nevoie, sa stii ca eu am multe vederi din multe tari, si mi-am amintit chiar de India, am si de acolo si iti pot imprumuta pentru lectii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce activități frumoase! Bravo!

    RăspundețiȘtergere