Imagine

luni, 10 iunie 2013

China pe intelesul copiilor (2) / China for kids (2)

In week-end, printre picaturi ... ieri a fost o zi asa de frumos incat am stat mai mult afara ... am continuat lectia noastra depre CHINA.

Nu mai este nici un secret pentru nimeni ca in aceasta vara unul dintre lucrurile pe care vreau sa le fac cu buburuza este sa discutam despre cat mai multe tari ale lumii, sa calatorim in jurul lumii.

Prima parte a lectiei despre China o gasiti aici.

Sunt asa de multe lucruri de zis despre China incat este imposibil sa te rezumi la o singura zi.
Nici asa nu am acoperit toata informatia pe care o pregatisem, dar am reusit sa discutam despre o mare parte din ea (cel putin asa zic eu :) )

Am continuat cu steagul Chinei.

Buburuza credea ca este albastru cu stelute galbene :) Il incurca cu cel al Uniunii Europene.
I-am spus ca acela este al Uniunii Europene si si-a adus aminte ca acela are stelutele sub forma de cerc :) Cred ca au vorbit la gradi despre el.

Dupa ce am stabilit culorile steagului, buburuza a colorat steagul Chinei.


Fisa o gasiti aici.

Au urmat cateva imagini reprezentative acestei tari.

Daca o intrebi pe buburuza, iti va spune ca ursul panda, lampioanele si bolul cu betisoare sunt simbolurile Chinei.


Fisa cu ursul panda o gasiti aici.
Fisa cu lampionul o gasiti aici.
Fisa o bolul si betisoarele o gasiti aici.

In week-end am fost la un restaurant cu specific chinezesc unde am incercat sa mancam si noi cu betisoare.

Am avut pregatite cateva fise de colorat. Dintre ele buburuza a ales-o pe cea de mai jos.


Fisa o gasiti aici.

Am cautat pe internet cateva cuvinte scrise in chineza si i le-am aratat buburuzei.

Fisa o gasiti aici.

Buburuza si-a ales un cuvant pe care a incercat sa-l scrie si ea pe o foaie.


Si-a dorit sa deseneze o casuta specifica Chinei si a colorat desenul cum a crezut ea de cuviinta.

Fisa de scris cu dragon o gasiti aici.

Si nu in ultimul rand, am citit o poveste specifica Chinei din cartea "Povesti din toata lumea" de la Editura Corint.


Acest articol poate fi gasit in colectia noastra "Ocolul Pamantului" alaturi de o multime de materiale despre tarile lumii.

(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu