Imagine

vineri, 21 iunie 2013

Cu drag, buburuzele!!

Saptamana trecuta ne-am luat "La Revedere!" de la gradinita prin intermediul serbarii.

Astazi a fost ultima ei zi in gradi.

Am vrut sa ii realizez mai multe lucruri care sa-i aminteasca de gradi. Unele am reusit sa le realizez, altele nu.

Pe ultima suta de metri am facut rost de rame de la Ikea pentru a realiza un tablou care sa-i aminteasca atat de colegii ei cat si de educatoare.


Imi pare rau ca nu au mai fost toti colegii prezenti ... o parte din ei au plecat deja in concediu.

Ideea am preluat-o de la Laura (o gasiti aici).

Noi am folosit rama de la Ikea, coala de la blocul de desen si tempera. Mai bine zis, Miss si buburuzele ... eu am cumparat doar rama, de restul s-a ocupat Miss :)

Si daca in 2009 incepeam asa ...


astazi incheiem asa ...


si plecam in vacanta de vara!

Vacanta placuta va dorim!


(5 ani si 2 luni)

2 comentarii:

  1. Saaveti si voi vacanta placuta, frumos tablousi emotionant,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Ne-am si intors de la mare, buburuza e in vacanta ... noi deja la serviciu. Am trecut zilele trecute pe langda strada care ducea la gradi si se uita in urma ... sper sa uite pana la toamna. O vara frumoasa sa aveti!

      Ștergere