Imagine

joi, 6 iunie 2013

Cuvinte incrusisate / Crosswords

Va spuneam in articolul cu dragonul ca am achizitionat o carticica noua pentru buburuza.

Am pregatit cateva carticele pentru aceasta vacanta de vara pentru buburuza si aceasta este una dintre ele.

Daca era dupa ea am fi terminat-o astazi pe toata :) A trebuit sa mearga totusi la culcare si am lasat-o pentru zilele ce vor urma. Poate si faptul ca era un tip nou de exercitiu a atras-o.

Cartea se numeste "Primele cuvinte" si a aparut la editura Teora.

Sunt doua carticele, una "Acasa", alta "La scoala". Eu am cumparat-o pe cea care se refera la camerele si obiectele unei case.


Paginile sunt frumos colorate si ilustreaza cate o camera. Fiecare obiect din camera are un numar, numar care trebuie completat de cei mici in rebus.


Aceasta carte vine in momentul potrivit deoarece buburuza e in perioada in care spune cuvintele pe litere si incearca sa le scrie fara sa i le mai dicteze cineva.

(5 ani si 1 luna)

2 comentarii:

  1. Ce frumos! Habar nu aveam ca sunt astfel de cuvinte incrucisate pentru copii... multumim pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Sa fiu sincera saptamana aceasta le-am vazut si eu pentru prima data! :)

      Ștergere