Imagine

joi, 6 iunie 2013

Delfin tablou / Dolphin painting

Ne pregatim de concediu, de mare, de soare :)

O sa plecam la sfarsitul lunii in vacanta ... nu mai avem rabdare nici unul dintre noi :)

Zilele trecute am gasit in librarii un mic tablou de pictat cu un delfin (in genul celui cu fluturas pe care l-am facut in trecut) si m-am gandit ca se potriveste cu vacanta ce va urma.

Buburuzei ii plac lucrurile "creative" dupa cum bine stiti.

Diferenta dintre tabloul cu fluture si cel cu delfin consta in faptul ca cel cu delfin a venit insotit de nistre creioane speciale cu efect de acuarea.


Buburuza a colorat tabloul cu creioanele respective, dupa care a dat cu pensula umeda peste.


In final tabloul arata asa:


Sincera sa fiu cel cu fluture imi place mai mult pentru ca sunt mult mai bine definite culorile (am folosit tempera la acel tablou).


Articolul cu fluturele tablou il gasiti aici.

(5 ani si 1 luna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu