Imagine

joi, 13 iunie 2013

La revedere gradinita! / Goodbye kindergarten!

Am inceput acest blog in urma cu un an, tot in luna Iunie, dupa serbarea de sfarsit de an scolar a buburuzei. Tocmai terminase grupa mijlocie si intra in grupa mare.

Anul acesta a trecut extrem de repede si ieri am avut serbarea de "Adio gradinita!".

Emotii mari. Asa as descrie ziua de ieri.

Buburuza a inceput gradinita cand avea un an si 2 luni. Majoritatea timpului l-a petrecut la gradi. Si in vacantele de vara am dus-o la gradi.
Cand a pasit pentru prima oara nu avea decat 2 dintisori, nici nu manca bine.


Acolo a invatat sa manace, sa doarma in pat de copil mare, sa vorbeasca. Si de pampers tot la gradi a scapat.

Una peste alta am avut norocul sa dam peste niste oameni deosebiti si peste o gradinita care ofera un mediu prielnic dezvoltarii celor mici.

Ieri buburuza a inceput sa planga in timpul cantecului de final de nu stiam cum sa o mai oprim. La fel si noi. De emotii am sters filmarea cu poezia spusa de buburuza.

Buburuza e tare trista ca o paraseste pe Miss si e prima oara cand spune ca vrea la gradi.

Urmeaza vacanta de vara, prima vacanta a buburuzei in care nu va merge la gradi si sper eu sa fie timp suficient pentru a constientiza faptul ca a terminat gradi si va incepe o alta etapa.


Miss, va multumim pentru tot!



(5 ani si 2 luni)

2 comentarii:

  1. Va iubesc !.cand mi se face dor..derulez tot blog ul....iar acum imi este dor ! Misss Sinzi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miss, ce surprizaaaa! De fiecare data cand trecem pe langa strada cu gradi ma intreaba cand o mai vede me Miss :) E la bunici acum, dar cum se intoarce in Bucuresti va sunam :-*

      Ștergere