Imagine

miercuri, 5 iunie 2013

Ocolul Pamantului / Around the World

Mai mult in joaca si mai apoi in serios, pe perioada vacantei de vara vom incerca sa vizitam cat mai multe tari. Virtual, ce-i drept :)


M-am gandit ca ar fi bine sa grupez aceste "calatorii" intr-o colectie numai buna pentru a tine loc de pasaport virtual.

Daca si voi ati vizitat diverse tari sau aveti planificate astfel de "calatorii", va invit sa le adaugati in aceasta colectie.

Orice mijloc de transport este admis :) 

Daca aveti o activitate cu specificul unei anumite tari, tare am vrea sa-l impartasiti cu noi.


Urmatoarea noastra oprire va fi .... o sa va povestim despre ea la momentul potrivit :)


Daca doriti sa gazduiti aceasta colectie pe blogul personal, gasiti codul pentru preluarea colectiei aici.

Va rog sa-mi lasati un comentariu pentru a sti cine vine cu noi in aceasta calatorie :)

Va multumim ca ne insotiti si va dorim calatorii cat mai placute!



14 comentarii:

  1. Foarte practica ideea, Laura! Chiar ma gandeam intr-o seara ca am vazut atatea lectii grozave pe geografie si in "Micul atelier de creatie", si la "Ursuletii nazdravani", si in "Caiet pentru casa mea" ca ar fi pacat sa nu fie organizate cumva, adunate la un loc pentru acces mai simplu.

    Eu n-am fotografiat nimic din ce-am facut in anii trecuti cu Una pe geografie, acum am inceput sa luam continentele si oceanele pe rand... Numai de m-as harnici sa scriu frumos despre fiecare! Daca nu scriu imediat ce lucram ceva, dupa aceea parca nu mai are farmec. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andru, eu sper din tot sufletul sa le notezi. Mereu gasesc idei noi si interesante in articolele voastre. Sa nu mai zic de materialele voastre de citit! :)
      Despre continente caut si eu acum, buburuza imi tot cere amanunte despre ele! :)

      Ștergere
  2. E o idee minunata, Laura! Noi nu am lucrat inca nimic, dar ne pregatim de o calatorie in jurul lumii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!

      Pana acum vad ca nu avem nici un calator alaturi de noi!

      Calatoria voastra va fi tare interesanta! :) Astept poze ;)

      Ștergere
  3. Gata, am spart eu gheata! Ai avut o super idee, Laura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, super!

      Multumim din suflet!

      Mi-ai dat tema de documentare! Noi suntem la Asia momentan :)

      Va asteptam in continuare sa calatoriti alaturi de noi! :)

      Ștergere
  4. O idee excelentă! Noi suntem încă mici, dar vă mulţumim pentru sursele de inspiraţie. Călătorie plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet pentru cuvintele frumoase si va asteptam in continuare alaturi de noi!

      Ștergere
  5. Laura, am scanat pestele Koi, imi dai o adresa de mail sa-l trimit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Sigur, laura.m.smaranda@gmail.com.

      Multumesc frumos,
      Laura

      Ștergere
  6. Am citi toate lectiile de mai sus, poate, poate imi fac o idee si pot sa prezint si eu o lectie frumos documentata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa gasesti aici informatii utile! Asteptam sa vedem lectia voastra! :)

      Ștergere
  7. Am nevoie de adresa te de email sa-ti trimti scanat pestele Koi, daca sa poate la mine pe blog intr-un comentariu, te rog. La e lectii frumoase faci tu nu indraznesc sa afisez nici o lectie, sincer. Pe moment incerc sa am mintea deschisa si sa invat de la voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lasat un comentariu.
      Multumim din suflet pentru cuvintele frumoase!
      Si lectiile voastre sunt tare frumoase si esti tare talentata la desen! Sa stii ca si pestele curcubeu a iesit super! :)

      Ștergere