Imagine

marți, 4 iunie 2013

Pestele Koi / Koi Fish

Zilele trecute am vorbit despre Japonia. Lectia noastra o gasiti aici.

Ne-au ramas cateva fise pe care nu am putut sa le parcurgem in ziua respectiva.

Printre fisele ramase era si cea cu unul dintre simbolurile Japoniei, pestele Koi. Se spune ca acest peste poarta noroc.

Ideea am gasit-o aici.

In articolul respectiv te invata cum sa desenezi un peste Koi, dar cum eu nu am talent la asa ceva am salvat poza si am scos-o la imprimanta.

Ce am uitat sa fac a fost sa o scanez si sa ii sterg comentariile cu detaliile desenului. Pana sa imi aduc eu aminte buburuza l-a si colorat.

Pentru a colora pestele a folosit creioane cu efect de acuarela.

Ca sa mai reduc din scrisul existent pe desen, l-am decupat si lipit pe un carton.


(5 ani si 1 luna)

13 comentarii:

  1. Nu stiam ca este un simbol al Japoniei. La acvariu -Haus des Meeres este la intrare un mic acvariu cu pesti Koi unde copii pot baga mana si hrani pestii sau in cazul Iuliei pot incerca sa-i prinda. MAxima incantare cand un peste o ciupe de deget. O sa incerc sa desenez un peste pentru Iulia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu nici eu nu stiam pana cand nu am inceput sa caut materiale despre Japonia :)

      Tare imi doresc sa ajungem sa o ducem si noi pe buburuza intr-un oras unde sa existe un acvariu imens, un muzeul al stiintei pentru cei mici si o gradina zoologica :)

      Ștergere
    2. Haideti cu noi la Budapesta :)

      Ștergere
    3. Cu Budapesta m-ai pierdut! Cand a aparut in intinerariul vostru? :) Trebuie sa vorbim mai des :)

      Ștergere
  2. AM desenat pestele, acum strang putine informatii sa le prezint Iuliei. A, sa nu uit, am pus o postare pe blog, daca te deranjeaza o sterg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce frumos a iesit pestele! Daca poti sa-l scanezi il vreau si eu ... nu se stie cand mai avem nevoie de el pe viitor :)

      Daca te ajuta gasesti aici toate informatiile stranse de mine pentru Japonia:
      http://pinterest.com/laurasmm/japan/

      Ștergere
    2. Multumesc, ma ajuta foarte mult.

      Ștergere
  3. Te inteleg, oriunde merg, merg pentru IUlia, merg sa vada ea, sa cunoasca ea, eu nu vad farmecul locului daca nu este ea cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut o tentativa de a merge fara ea. A fost prima si ultima ... ma uitam doar dupa copii mici pe strada si ma intrebam de ce am lasat-o acasa.

    Ne recomanzi un oras care sa le cuprinda pe toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Viena, noi stam aici pana in septembrie, deci pot sa fiu si ghidul vostru cu mare placere.

      Ștergere
    2. Multumim! Daca poate sotul sa isi mai ia o saptamana de vacanta te contactam! :)

      Ștergere