Imagine

marți, 11 iunie 2013

Pictam copiii lumii - Asia (pictura cu nisip) / Drawing kids of the world - Asia (sand drawing)

Daca am vorbit despre tari din Asia (China si Japonia), am realizat un mic tablou cu un copil din Asia.

Buburuza isi dorea de mult timp sa picteze cu nisip colorat, astfel incat acest material a sosit la momentul potrivit :)

Gasiti in librarii kit-ul de mai jos.


Ce contine el:

- patru planse de colorat
- nisip colorat
- o spatula
- instructiuni
- cutia in interiorul careia o sa aplicati nisipul


Pasii de urmat sunt destul de simpli, cei mici putand colora tabloul fara probleme.

Desenul e numerotat. In carte va spune pentru fiecare tablou in parte ordinea in care sa aplicati culorile.

Noi am inceput cu verde.

Dezlipiti partile numerotate culorii respective (asta este singura parte unde am ajutat-o pe buburuza), asezati cartonul in cutie si aplicati nisipul.
Folositi spatula pentru a intinde nisipul. El se va lipi de zona respectiva.
Scuturati excesul in cutie. Cutia este prevazuta cu un orificiul prin intermediul caruia puteti turna excesul de nisip inapoi in recipientul sau.


La sfarsit tabloul va arata asa:


(5 ani si 1 luna)

12 comentarii:

  1. Ce frumos v-a iesit! Calatoria voastra in jurul lumii e foarte pasionanta, dupa ce incepe vacanta poate ne facem curaj sa incepem si noi un voiaj similar. Sunteti o sursa grozava de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!

      Va asteptam pe tot parcursul calatoriei alaturi de noi!

      Ștergere
  2. Ne palc jucariile de la Djeco, au multe lucruri faine, insa recunosc nu am avut tupeu sa folosim pana acum nisip colorat, credeam ca e mult mai greu.
    Am sa-i cumpar si eu Iuliei. Multumim de modul detaliat in care ai explicat procedura.
    Tabloul este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ezitat ieri ... am incercat cu tablouri din paiete ... nici acum nu le-am terminat ... erau mult prea minutioase.

      O mamica m-a auzit in librarie si mi-a explicat si mie. Altfel nu stiu daca le-as fi luat. Existau unele cu animalute si mai simple ... spatiul de colorat era mai mare, nu aveau parti asa mici.

      Ștergere
  3. Foarte dragute seturile astea de la Djeco! Mi-l si inchipui pe Petru dand iama in ele! :)) Dar Unei sigur i-ar placea, numai sa prindem un moment in care suntem singure acasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Asta asa e! Noi am fost singure :) Dar poate unele cu desene mai mari? Ma intreb daca nu exista carton care sa aiba parte adeziva ... ii poti desena tu ceva si stiu ca sunt tubulete cu praf de nisip sclipicios in librarii ca am luat eu acum ceva timp.

      Ștergere
  4. Super. O sa-l caut si eu, sunt sigura ca si lui Bea i-ar placea. Sunt si alte modele? despre altceva? ca pana cand ajungem sa invatam despre tari, mai avem mult :) Toate lectiile le-ai organizat tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mai erau cateva modele ... stiu sigur ca era unul cu animale ... parca un elefant avea desenat ... in cutie sunt 4 cartoane ... am cautat repede pe net, nu l-am vazut ... dar am gasit asa:
    http://www.jocoteca.ro/jucarii-educative-copii/joc_creativ_cu_nisip___printesa_albastra

    http://www.jocoteca.ro/jucarii-educative-copii/joc_creativ_cu_nisip___pasarea_paradisului

    http://www.jocoteca.ro/jucarii-educative-copii/joc_creativ_cu_nisip___masti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! cat de frumoasa e pasarea paradisului. Le voi cauta si la noi, poate am noroc si le gasesc. Multam pt info..

      Ștergere
  6. Am gasit si aici setul e 20 de euro, am zis pas, il cumpar din tara online, ca-i mai ieftin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu zic ca e cam mult 20 de euro. Poate gasesti si alte modele online.

      Ștergere