Imagine

joi, 20 iunie 2013

Preocuparile buburuzei

Sau ce mai face buburuza in aceasta perioada.

Stam foarte mult afara :)

De cand vine mami de la serviciu si pana seara mergem in parc.


Mergem de doua ori pe saptamana la tenis.


Si scrie in caietul ei de clasa 0 ... asa l-a numit ea (sau caiet de mers la scoala).


Stiu ca nu este indicat sa facem acest lucru inainte de a merge la scoala dar nu am mai putut amana.
A tot insistat  asupra acestui subiect in ultima perioada. Drept urmare i-am cumparat un caiet tip si i l-am lasat in sufragerie. Daca ea il ia sa scrie in el, bine. Daca nu, tot bine este.

Va mai amintiti aparatoarea noastra pentru colturile de caiet? Pentru acest caiet am realizat-o.


Saptamana viitoare vom pleca in concediu :)

(5 ani si 2 luni)

8 comentarii:

  1. Un sfat daca-l accepti:nu incepe pe tip 2 ci pe tip unu.Si daca se poate sa intrebi invatatoarea ca care va merge micuta pe ce manual va merge.Asa vei afla si cum va scrie.Literele difera(nu esential,evident)iar daca fetita apuca sa invete litera intr-un anume fel va fi greu sa se dezvete.E am trecut prin asta si stiu ce-am avut de rezolvat.In rest,felicitari si vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sa stii ca ai dreptate! O sa cumpar tip 1. Pana la toamna nu stiu daca invatatoarea va sti dupa ce vor lucra pentru ca ea a avut clasa a patra acum si in vara face cursurile pentru clasa 0. Oricum eu mai trec pe la scoala si voi intreba.

      Vacanta frumoasa si voua!

      Ștergere
  2. Sa aveti concediu placut. E frumos ca vrea singura sa scrie, bravo voua. De la cat ati inceput tenisul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!

      Acum o luna am dus-o prima oara la tenis, deci la 5 ani si 1 luna :)

      Ștergere
  3. Laura, citindu-ti blogul, pentru care te felicit, am vazut ca locuim in acelasi cartier si frecventam acelasi loc de joaca.
    Noi ii spunem "la tuburi", pentru ca are toboganele acelea mari, unde fetitei mele ii place sa se tot dea.

    Mi-ar placea sa ne intalnim intr-o seara!

    Pana atunci, concediu placut!

    Ramona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!

      Noi stam de atatia ani in cartier dar din primavara am inceput sa venim in parculet, mai ales ca au inceput sa sape acum cam peste tot.

      Mi-ar face mare placere sa ne vedem! Lasa-mi un mail (laura.m.smaranda@gmail.com) si vorbim cand ne intoarcem. Pana pe 15 iulie va fi in Bucuresti buburuza, dupa nu stim :) Ni s-au dat peste cap planurile de vacanta asa ca vedem de pe o zi pe alta momentan :)

      Vacanta frumoasa si voua!

      Ștergere