Imagine

miercuri, 31 iulie 2013

"Activitatile" buburuzei / Chore chart

Pana acum nu am avut un program bine stabilit cu buburuza. Cum mi-am dorit sa schimb acest lucru, am decis sa-i fac un "chore chart".

Cautand pe internet am gasit cateva modele din care sa ma inspir. Eu am ales modelul de aici.


Nu stiam daca sa-i realizez unul pentru dimineata (inainte de a pleca la scoala) si unul pentru seara.
Am decis sa ii fac doar pentru seara. Dimineata si asa vor sta bunicii dupa ea sa o duca si timpul va fi destul de scurt.

De asemenea nu am pus foarte multe activitati.

Pe langa cele 4 activitati pe care le vedeti in poza mai avem 4 cartonase cu activitatile optionale. Adica ce va face in timpul liber.
Momentan avem tenis, sah, muzica si pictura. Pe acestea le-am lipit doar pe cartonase.
In primul rand pentru ca aceste activitati vor fi diferite de la o zi la alta (sau pot lipsi) si in al doilea rand pentru ca se poate ca in toamna buburuza sa vrea cu totul alte activitati optionale.


Materiale de care aveti nevoie:
- carton (roz in cazul nostru)
- pozele cu activitatile pe care trebuie sa le realizeze (daca va plac acestea le gasiti aici)
- foarfeca
- lipici
- autocolante cu fete zambarete
- banda magnetica autoadeziva (eu am cumparat de aici)

Pasii de urmat sunt foarte simpli. Las poza de mai jos sa vorbeasca de la sine.
In link-ul sursa gasiti fiecare pas in parte.


Nu este perfect, dar pentru inceput eu zic ca merge :)

Momentan l-am agatat de tabla pentru ca nu mai am banda dublu-adeziva ca sa-l lipesc de dulap :)

Ca si functionalitate, in momentul in care a realizat una dintre cele 4 activitati, va ridica clapeta in sus si ii va aparea o fata zambitoare.


(5 ani si 3 luni)

2 comentarii: