Imagine

luni, 29 iulie 2013

Cartile de pe birou / Desk organizer

Da, nu am gasit un titlu mai bun pentru dulapiorul pe care vreau sa vi-l arat.

De data aceasta e un dulapior pe care l-am cumparat de la Ikea.

Am studiat cam 2 saptamani problema, am cautat pe internet tot felul de idei care s-ar putea potrivi cu spatiul putin pe care il aveam la buburuza in camera si pana la urma m-am oprit asupra acestui dulapior.

A fost dragoste la prima vedere :)))


Pana acum materialele cu care lucram erau tinute intr-o cutie de plastic. Pentru buburuza era destul de greu sa ajunga la o anumita carte din cutie pentru ca erau una peste alta si nu le putea vedea usor.

De ce imi place acest dulapior?

Pentru ca are 5 compartimente si am putut imparti materialele: colorat, matematica, activitati de vacanta, exercitii de scriere si citire.

Compartimentele sunt glisante si astfel buburuza va avea access usor la materiale.


Sa va mai spun ca poate fi intors daca doriti sa organizati hartiile vertical?

(5 ani si 3 luni)

4 comentarii:

  1. Superb! Mi-ar plăcea să-l confecționez chiar eu...dacă aș avea materialele necesare! Să vă bucurați de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sper sa ii placa si buburuzei si sa-l foloseasca cu spor! :)

      Ștergere
  2. Arata foarte bine si eu vroiam ceva asemanator si nu stiam de unde.

    RăspundețiȘtergere