Imagine

vineri, 26 iulie 2013

Cum organizam materialele pentru craft-uri / How to organize craft materials

Sunt asa de incantata ca am reusit sa strang la un loc toate materialele nostre de craft-uri incat vreau sa va arat si voua.

Sunt si mai bucuroasa pentru ca fiecare obiect si-a gasit locul si stau frumos in dulap asteptand sa le folosim :)


Primul pas a fost sa adun toate materialele intr-un singur loc. Le-am luat pe toate si le-am dus la buburuza in camera. Le puteti vedea in poza de mai sus in stanga.

O parte din ele le-am organizat in pahare de plastic, altele in cutii ramase de la plastilina care s-a uscat.

Foile colorate, cartoanele colorate, hartia autocolanta si foile de spuma le-am pus intr-o punga de cadouri.

Am incercat sa le asez frumos in raftul pe care il aveam la dispozitie (vezi poza de mai jos dreapta jos).


Bun, problema mea era ca imi mai ramasesera materiale care nu intrau in dulap. Cele de cusut, sabloanele de desenat, etc.


Cum sa fac sa imi intre si ele in raftul pe care vi l-am prezentat si sa nu fie una peste alta. Cand am nevoie sa stiu de unde sa le iau si sa le iau relativ usor.

Si de data aceasta Sabina a venit cu o idee salvatoare.

Raftul meu era destul de inalt, dar nu suficient de lat. Am luat o cutie de dimensiunea dulapului (de preferat una din carton mai tare), am intors-o si am taiat o latura astfel incat sa fac un raft din ea.

In interior am bagat toate colile care erau in punga de cadouri, tot ce era ramas pe pat si nu incapuse inainte si deasupra (pe raftul nou creeat) am asezat paharele si cutiutele (care nu sunt grele si pot fi tinute cu usurinta de cutie).


Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai creativ!

(5 ani si 3 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu