Imagine

marți, 30 iulie 2013

Cum organizam sertarul de la birou / Desk drawer organizer

Am continuat cu sertarul de la biroul buburuzei.

Am procedat in acelasi mod in care am procedat si cu camera buburuzei.

Am scos sertarul din dulap si am scos tot ce era in el. Imi pare rau ca nu am facut o poza asa cum era initial.

Am incercat sa pastrez in el cat mai putine lucruri. Din 10 radiere am lasat doar 3 (si asa multe), dintr-un pumn de ascutitori am lasat doar 2 ... si asa am procedat cu tot ce avea ea strans in acest sertar.

Am vrut sa obtin un sertar aerisit si usor de folosit. Mi-a reusit, partial zic eu.

De ce partial? Am obtinut rezultatul dorit dar nu am mai avut rabdare sa-l "infrumusetez".
Idee pe care am preluat-o o gasiti aici.

Am folosit la randul meu tot felul de cutii pe care le-am gasit in casa si pe care le-am decupat la nivelul dulapului.
Trebuia sa "imbrac" aceste cutii in hartie colorata ca sa arate cat mai frumos. Dupa ce am "imbracat" o cutie am renuntat sa le "imbrac" pe cele ramase. Daca o sa am rabdare in alta zi o sa incerc sa "imbrac" si restul cutiilor ramase.


Mai exista o cutie cu stampile si una cu pixuri pe care le-am pus in spate deoarece ma astept sa le foloseasca mai rar. Acestea nu se vad in poza de mai sus.

De anul trecut avem un suport tare dragut care sta pe birou.
O sa folosim acest suport pentru creioane, stilouri, markere pentru tabla, carioci de desenat pe geam, foarfece si markere de hartie.
Suportul are 6 compartimente. In fata am pus creioanele de scris si stilourile.


Ma gandeam ca astfel inchei amenajarea camerei. Mi-am dat seama ca mai am cateva mici retusuri de facut :)
O sa va povestesc despre ele pe masura ce o sa le pun in practica.

(5 ani si 3 luni)

4 comentarii:

  1. Eu vreau sa vin pe la tine, sa verific la fata locului cum se pastreaza aceasta ordine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Veniti! Si asa tot ziceam ca ne intalnim!

      Se pastreaza, ca momentan nu e buburuza acasa :)))

      Vreau sa-i introduc mici "sarcini" si una dintre ele va fi sa faca curat dupa ea.

      Ștergere
  2. Foarte frumos! Poate poți aplica și metoda asta ca organizator în sertare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc ca nu am folosit hartia potrivita sa imbrac cutiile. Cu greu am reusit sa imbrac o cutie. La cosmetice as vrea sa organizez un pic :)

      Ștergere