Imagine

marți, 23 iulie 2013

Expozitie de arta / Art corner

Am continuat sa aranjez camera buburuzei ... sincera sa fiu ma intreb daca voi termina pana la toamna :)))

Cuierul si suportul achizitionate nu le-am putut folosi pentru a stoca papusile Barbie.
In momentul de fata in cuier am pus gentile buburuzei ... si nu sunt sigura ca vor ramane asa deoarece nu se mai inchide usa de la camera de cand am pus cuierul.

Aseara am curatat tabla din camera buburuzei.

Inainte arata mai mult sau mai putin ca in imaginea de jos. Desenele puteau fi diferite.


Acum arata asa:


M-am gandit ca ar fi frumos sa avem un loc unde sa expunem lucrarile buburuzei pentru o perioada de timp. Ca un fel de expozitie de arta dar unde sa expunem lucrarea cea mai frumoasa din saptamana respectiva :)


De la un magazin cu articole pentru pictura am cumparat o coala A3 de carton mai gros pe care l-am prins de tabla cu clama roz din imagine (tot de la acelasi magazin am cumparat si clama).

Voi aveti un astfel de loc?

(5 ani si 3 luni)

5 comentarii:

  1. Si noi avem colturi artistice in toata casa, pe usi, si pe fata si pe spate:))...in sufragerie, in dormitor toata usa in interior, si in dormitorul mare din nou pe o singura parte. Imi plac usile noastre.
    Si caloriferul din sufragerie e plin de opere artistice, dar de la gradinita de data asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Cum le prinzi de usa?

      Eu momentan am multe abtibilduri pe usi dar o sa scot o parte din ele.

      Ștergere
    2. Am sters din greseala comentariul dar il am inca in casuta de mail asa ca il copiez mai jos:

      "Cu scoci transparent lipim noi minunatele opere, adica eu le tin, Iulia le lipestte, iar pe calorifere cu magneti."

      Sa stii ca ideea cu magnetii e super buna! O sa o incercam si noi mai ales ca perdelele noastre sunt scurte :)

      Ștergere
  2. dap, pe usa de la dormitorul lor, pe o parde sunt numai abtibilduri, pe cealalata cam toate operele lor artistice, cele mai bune, sa zicem. picturi, diverse lucruri lipite, decupate, diverse art & crafts.
    mai avme un coltisor pe geamul de la bucatarie si inca unul pe perdeaua din camera lor, unde ocazional mai agatam chestii.
    uite cum arata usa, la un moment dat, acum e muuult mai plina: http://tusibebe.wordpress.com/2012/11/06/avizierul-nostru/

    RăspundețiȘtergere