Imagine

duminică, 7 iulie 2013

In vacanta de vara (2013) / Summer holidays (2013)

Ne-am intors din concediu. Anul acesta (dupa 4 ani de mers la turci) ne-am gandit sa incercam si alte locuri.
Am ales Cipru. Total neinspirat daca ma intrebati pe mine, super daca o intrebati pe buburuza.
Copil fericit, parinti fericiti, una peste alta un concediu reusit.

Planurile de vacanta ale buburuzei le-am schimbat de nenumarate ori ... in special din cauza faptului ca nu avea cine sa stea cu ea pe perioada verii.

Pentru 2 saptamani am inscris-o la un curs intensiv de engleza. Dupa 2 zile mi-a spus ca se plictiseste la acel curs si nu retinea nimic. Drept urmare am retras-o de la curs.

Saptamana ce va urma va sta in Bucuresti dupa care va pleca pana la inceputul lunii August la bunici.
La bunici ii place cel mai mult. Cred si eu ... face ce vrea ea.

Ce am facut in perioada ce a trecut.

In primul rand imi pare rau ca nu v-am mai scris asa cum v-am obisnuit.
In vacante evit accesul la internet :)

Buburuza a invatat sa mearga cu bicicleta pe 2 roti. Asta cred ca e cel mai important lucru.


Am fost la mare. Mare, plaja, soare, valuri, piscina :)


Am avut o tentativa esuata de a invata engleza.
M-a pus pe ganduri acest lucru si cel mai probabil o sa-i cautam un profesor care sa vina acasa din toamna.

Am fost la Terra Park ... "in sfarsit am ajuns la Terra Park" ... asta a fost reactia buburuzei cand a ajuns acolo.


Anul acesta au o bratara de 39 RON cu ajutorul careia ai acces in toate atractiile parculu. Singura regula e sa astepti 10 minute intre 2 validari. Greu de inteles pentru buburuza acest lucru :)))

Am lucrat din cartile cumparate si am reusit sa terminam o parte din ele.


Despre ce carti am cumparat pentru aceasta vacanta va povesteam aici.

Urmeaza sa vorbim un pic despre vietuitoarele marine (daca tot am fost recent la mare) si sa citim cateva povesti in engleza.

Aseara am iesit la plimbare cu bicicleta si am intalnit o multime de melci pe drum ... imediat a venit si reactia buburuzei ... "mami, putem vorbi despre melci?".

 sursa foto: aici

Drept urmare saptamana viitoare vom avea o zi dedicata melcilor :)

Vor urma 3 saptamani in care buburuza va fi la bunici si vom lua vacanta si pe blog (nu de alta dar buburuza va fi la Galati si mami la Bucuresti).

Promitem sa revenim cu forte proaspete in August!


Vacanta placuta va dorim!


(5 ani si 2 luni)

4 comentarii: