Imagine

luni, 22 iulie 2013

Suport de creioane / Pencil crayon holder

De ce suport de creioane?

De cateva zile incerc sa eliberez/aranjez camera buburuzei.

Dupa ce mi s-a spus ca arata ca un "depozit" sau ca "Biblioteca Nationala sectia pentru copii" am decis ca trebuie sa fac in asa fel incat buburuza sa aiba acces la toate lucrurile cat mai usor cu putinta si sa aiba cat mai mult loc liber.

Inca nu am terminat, sunt in procesul de aranjare/aruncare a lucrurilor :)

Dupa ce am ocupat un dulap intreg cu materialele pentru craft pe care le avem in dotare am ajuns la creioane.

Pana acum le aveam in mai multe locuri ....


Dupa ce am vorbit cu Sabina (multumesc din suflet pentru toate ideile) am inceput sa caut cateva idei pe internet.

Am gasit suportul de creioane Montessori si mi-am dat seama ca asta e ceea ce am nevoie :)
Exemple gasiti aici si aici.

Am apelat la materialele pe care tocmai le aranjasem in dulap (si am putut sa-i arat sotului de ce tin atatea materiale):

- role de carton de hartie igienica (9 bucati)
- capacul de la o cutie de pantofi
- hartie autocolanta
- aracet
- foarfeca

si m-am apucat de mesterit.

Am imbracat rolele in cate o culoare,
le-am lipit de capacul de carton (am pus aracet pe gura rolei si le-am atasat de capac),
le-am lasat sa se usuce
si dupa o perioada am avut suportul pentru creioane de inspiratie Montessori.


Am preferat sa le lipesc in capacul de la cutia de pantofi sub forma de U astfel incat in locul ramas liber am putut pune inca doua cutii micute de creioane, una cu creioane fosforescente si una cu creioane cerate pe care prefer sa le tin in cutiile lor. Astfel am toate creioanele in acelasi loc.

Acum creioanele asteapta cuminti intoarcerea buburuzei! :)

(5 ani si 3 luni)

4 comentarii: