Imagine

joi, 25 iulie 2013

Suport reviste / Magazine holder

Dupa ce au ramas doar lucrurile pe care le consider necesare si cele cu care buburuza inca se mai joaca am inceput sa le asez frumos la locul lor.

Avem un dulapior dedicat materialelor "didactice". Pot sa le spun asa? Sunt fisele printate de mine pentru buburuza, cartile ei cu exercitii, etc.
Nu am vrut sa le pun in dulapul de la birou deoarece acolo vom aseza doar cartile, caietele care vor aparea pe lista data de invatatoare.

Aranjand lucrurile in acest dulap mi-am dat seama ca am nevoie de un suport pentru reviste in care sa pun cartile de lucru ale buburuzei. Cartile fiind usoare ar fi intrat numai bine intr-un astfel de suport.

Nu aveam asa ceva in casa. Aveam insa o gramada de cutii si m-am gandit sa incerc sa confectionez un suport pentru aceste carti.

Materiale necesare:
- cutie de carton
- cutter
- banda adeziva de hartie
- hartie autocolanta
- servetel cu pirati ramas de la ziua de nastere a buburuzei
- aracet

Las imaginile de mai jos sa vorbeasca de la sine. Pasii de urmat sunt foarte simpli.


Dupa ce am reusit sa-i dau forma dorita a trebuit sa o decorez. Aici a fost un pic mai greu pentru mine.

Vad ca ma descurc mult mai bine cu hartie autocolanta decat sa lipesc eu hartie normala :)

Daca nu ma insel, exista hartie autocolanta frumos imprimata, poate o sa cumpar pentru urmatoarele proiecte.

La final suportul pentru cartile buburuzei arata asa:


Sursa o gasiti aici.

(5 ani si 3 luni)

2 comentarii:

  1. Foarte fain! Ți-a ieșit rezistent! Noi am folosit cutie de cereale, și deci nu pare așa rezistent! Dar și acum încă ține! http://floridemandarin.wordpress.com/2012/07/10/suport-pentru-carticele-din-cutie-de-cereale/

    RăspundețiȘtergere